Hack accuse

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Als jij kinderachtig doet doe ik gwn mee. En begin je ondertussen al een beetje te snappen dat het best iri is. Kill dan gwn de mensen niet die je hacker noemen.
Ik disagree puur omdat ik het er niet mee eens ben....
Ik snap niet helemaal wat daar zo kinderachtig aan is...
En als ik mensen niet mag killen omdat zr me hacker noemen? Wat is er dan nog leuk aan t spelletje, je loopt rond en moet de hele tijd uitkijken voor mensen die me hacker noemen...
Daar snap ik de logica niet helemaal van..
 
  • Like
Reactions: 1_BART_3

Dennis

God
MilkBagsFTW
MilkBagsFTW ✔
God
4 jun 2014
5
4
64
23
Wolfpelle is niet eens zon speciale pvp'er.. hij straffed en hotkeyed gwn iets wat de meeste mensen niet kunnen, maar hacken doet hij niet...
 
  • Like
Reactions: 1_BART_3 and Pelle

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
strafen is toegestaan, je kan er goed in zijn als je veel shooters hebt gespeeld.

En jullie zijn wel wat makkelijk om iemand een hacker te noemen als diegene beter is in , in dit geval, strafen.

bij deze sluit ik deze discussie want het enige wat hier gebeurt is moddergegooi zoals ze bij de amerikanen doen in de politiek met verkiezingen.
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: Pelle

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Voor de duidelijkheid. Hotkeys mogen, MACROKEYS mogen niet, groot verschil hiertussen.
 
  • Like
Reactions: Pelle

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
We kunnen niet op aannames iemand bannen als we 100% overtuigd zijn dat iemand hackt volgt pas ban. Denk dat we daar goed in slagen zeker gezien het grote aantal unban aanvragen die op hack ban volgt waarin in duidelijk wordt dat we het bij juiste eind hadden. Unban overigens zal niet komen op hack. Als je gebant wordt voor hack is dat permanent ongeacht je rang (god, premium, etc.) Hotkey valt hier niet onder. Server groeit elke dag dus mensen waarderen onze inzet en gaan we ook zeker meer door.


Mvg Bliksem79


FairPlay FTW
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Overigens op vraag OP terug te komen het herhaaldelijk lastig vallen van iemand op welke wijze dan ook is ook niet toegestaan als er een probleem is meld het ons aub via forum en/of /chatreport , filmpje screen shots waarin duidelijk wordt dat er een overtreding wordt begaan. We kunnen als team niet altijd en overal zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.