Grote veranderingen binnen haunted!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties!

Zoals beloofd, de "grote aankondiging" van The Haunted Network!
We hebben nu al een lange tijd achter de rug en we zijn vele servers rijker, maar soms komt er een punt binnen een community waar grote veranderingen simpelweg nodig zijn. We zijn al bezig met de aanloop door de servers er op voor te bereiden, maar binnenkort is het menens!

Daarom presenteren wij:

Project Furious!

haunted2punt0.png

Wat hebben we allemaal in petto voor jullie? Behoorlijk wat! Hier zijn de meeste van de aankomende veranderingen die gepland staan voor januari 2016:

  • Er komt een nieuwe hub, speciaal gericht op gebruiksgemak.
  • Er is een nieuwe arcade lobby in de maak, waarbij de mini-games makkelijk bereikt kunnen worden.
  • Er komen nieuwe mini-games en er komt meer focus op deze servers.
  • Denk hierbij aan Turfwars, Survival games, nieuwe Paintball maps, Super Smash Mobs, en veel meer.
  • De plugins worden vervangen door optimaal werkende systemen.
  • De dedicated servers worden opnieuw ingedeeld.
  • De website wordt aangepast en duidelijker aangelegd.
  • De proxies verhuizen naar Amsterdam, wat voor een zachtere speelervaring zorgt.
  • Prison en miners wordt volledig vernieuwd, met nieuwe mines en een nieuwe prison map.
  • Survival krijgt een flinke schoonmaak.
  • Pssssst! Een nieuwe, hogere rank en uitbreiding van de huidige ranks.
Met deze veranderingen in het zicht hebben we veel te doen en zul je af en toe een kijkje kunnen nemen doordat wij verse screenshots zullen plaatsen van de voortgang! Dit zijn overigens niet alle veranderingen, maar wel de belangrijkste.

Namens alle staf willen wij jullie allemaal bedanken voor al jullie support tot dusver, want zonder jullie zouden we dit nooit mogelijk kunnen maken!


Hebben jullie er ook zoveel zin in?! Wij wel! :D

- The Haunted Crew
 

caviakop

Niet Verified
19 dec 2014
38
5
84
Lijkt me leuk.
Misschien ook wat doen aan de anti-cheat..:P
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
daar gaat mijn y :(
MAAR, misschien houden we de huidige prison, fixen we wat dingetjes, en wordt die andere Prison apart.
NOG TOTAAL NIET ZEKER. Maar het is een mogelijkheid. 1 Ding is zeker, er komt een nieuwe map waarbij iedereen wel bij A moet beginnen.
 
  • Like
Reactions: Snake

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
MAAR, misschien houden we de huidige prison, fixen we wat dingetjes, en wordt die andere Prison apart.
NOG TOTAAL NIET ZEKER. Maar het is een mogelijkheid. 1 Ding is zeker, er komt een nieuwe map waarbij iedereen wel bij A moet beginnen.
Ik snap de reden waarom Prison reset wordt, maar ik zou het leuk vinden als de ranks in Prison zo blijven zoals het is, want om nog een prison erbij te maken is niet handig, want dan heb je 3 prison servers.
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Heb er nu al zin in :D
Een nieuwe uitdaging voor mij op Prison, maar wel jammer dat ik me oude Z rank kwijtraak... Misschien is het inderdaad een leuk idee om een hele nieuwe Prison te maken en je Ranks op de oude Prison te behouden :).
 

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
ik vindt dat idee van de 2de prison server wel goed, dat zie je op meer servers want mensen willen hun rank niet kwijt.
 

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
Oh Yeah ben benieuwd :o :D Suc6! Bouw-team en Staff-team
I Like your all!
I Like The Haunted NetworkMC and the Comminity
 

Morschie

God
Morschie
Morschie ✔
God
26 okt 2015
11
3
109
Wat gebeurt er met je rank en je plots in miners , bij de vernieuwingen van de server?
ik hoop dat ik mijn rank en mijn plots hou anders is het echt zonde van de tijd geweest.
 

DannyPX

Niet Verified
23 feb 2015
49
42
149
Volgends mij is de Arcade Lobby al een tijdje klaar, dus het is niet meer echt in de maak.

MvG,
DannyPX
~ The Haunted Network Bouwteam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.