Grootste faction

  • Topicstarter LeviboyNL
  • Startdatum
  • Topic Volgers 8
Status
Niet open voor verdere reacties.

SyanHD

Niet Verified
26 sep 2015
50
6
72
22
Antwerpen, België
www.haunted-mc.com
Lol... Je speelt dit spel voor plezier, maar je komt hier wel met je statistieken:D
 

realravi

Niet Verified
16 mei 2015
29
2
67
lol, Ik vraag me ook af waar de nieuwe updates blijven? Sellshop/customspawners etc?
De lagg is laatste tijd ook vervelend, ik zie steeds meer mensen verdwijnen, ( Op factions ). Zo zie je maar weer.
 

SyanHD

Niet Verified
26 sep 2015
50
6
72
22
Antwerpen, België
www.haunted-mc.com
lol, Ik vraag me ook af waar de nieuwe updates blijven? Sellshop/customspawners etc?
De lagg is laatste tijd ook vervelend, ik zie steeds meer mensen verdwijnen, ( Op factions ). Zo zie je maar weer.
Dit heeft niks met deze topic temaken? Maar nu je toch begint, sellshop zoeken ze nog goeie plugin omdat Signshop de servers laggt. customspawners, is dat aangekondigd? want lijkt me vrij OP. En de lagg, tegenwoordig merk ik er niks meer van.
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
@GewoonBeast @Airflect__ @Sherwan_ Jongens doe aub niet zo jaloers. Jullie kunnen misschien wel denken dat jullie het "beste" Faction hebben, maar laat hem lol hebben op Factions en hou het leuk voor elkaar.

Overigens @LeviboyNL, ik vind het een coole base die je gemaakt hebt. Ik ben benieuwd of je de andere Factions gaat verslaan ;)

Whut? Ik daag em uit voor een faction battle? Ik vind het juist leuk dat er een grote faction bij gekomen is. Zie ik misschien eindelijk weer een enemy warzone ingaan em trouwens mijn faction is al helemaal niet de beste faction :P
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Whut? Ik daag em uit voor een faction battle? Ik vind het juist leuk dat er een grote faction bij gekomen is. Zie ik misschien eindelijk weer een enemy warzone ingaan em trouwens mijn faction is al helemaal niet de beste faction :p
Ik zat ook al te twijfelen of ik jou moest taggen haha. Sorry dat ik het verkeerd opvatte
 

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Nee, mijn faction is de beste:p (Just joking don't get me wrong) ook al speel ik bijna geen factions xD.
 

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Srry hoor maar om ff terug te komen op de signshop die lagg veroorzaakt dat is gewoon niet waar. Want vroeger no-lifede ik prison en daar waren duizenden signshops en toen was er geen tot heel klein beetje lagg.
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Volgens de staff is dit wel zo, dus discusseer met hun als je je gelijk wilt.
Jim heeft gelijk. De signshops zijn niet de oorzaak van de lagg, want die plug-in is niet zo groot. Over de lagg bij ABC-lijn; daar staat een redstone clock/er buggt iets in de lucht. Daar komt die lagg vandaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.