Goede start

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
heey, ik heb me eigenlijk nog nooit voorgesteld, wordt misschien wel eens tijd na 1 jaar,

Ik ben Dion, ben 17 jaar (almost 18 <3 ), Hobby's: Voetballen, Computeren, KickBoxen, Muziek draaien.
ik ben toen ik 15 was veel gaan werken, waardoor ik veel te veel op me vork nam, door teveel werken school, vrije tijd. waardoor ik enorm Depressief was, Minecraft haalde mij eruit, ik heb een enorm moeilijke jeugd gehad, en ben nogal een lastig jongetje, dus ben in het begin toen ik begon met Minecraft gaan hacken, ben er niet blij mee, en zeker niet trots op, ben blij dat ik gestopt ben, credit to @Evilhebix123 daarvoor. maar door veel Minecraft te gaan doen benadeelde mijn hobby's, ik ben laatst weer in de Depressieve periode geraakt, en zit er eigenlijk nog steeds in, maar naar heel veel advies heb ik nu hulp. en wilde beginnen door het Zooitje dat ik hier heb gemaakt recht te zetten. en dus eigenlijk een tweede start, en hierbij begin ik door mezelf voor te stellen. ik heb trouwens door het hacken veel Kennis van Programmeren en Redstone aan overgehouden, wel is het niet echt handig, alleen Redstone is nog handig:P. mijn Excuses voor de laatste tijd, en hoop dat ik wel Welkom ben hier:P
 

woffri20

Niet Verified
9 jan 2015
96
76
174
22
WESTLAND
Natuurlijk ben je welkom! Haunted is er voor iedereen!!

- Woffri
 

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Nou wb Dion, gelukkig gaat het nu weer beter met je. Natuurlijk ben je welkom gozer! Maak lekker weer plezier en vergeet dan even het verleden. Ik ben echt super blij dat je weer terug bent :D, ik maakte me best zorgen om je... Gelukkig ben je weer terug :D

M.v.g.
JimmieRajax
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Ik ben ook een tijdje gepest, omdat ik dik was. Maar verder gaat het goed omdat ik dat steuntje in mijn rug kreeg door Haunted veel mensen accepteren mij (niet iedereen) , maar ik geef jouw ook een steuntje in de rug.. Dit doe ik omdat ik het erg vind dat depressief of gepest , echt waar Dion, topper ga zo door op Haunted..

Mvg,
Cas
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Ik denk dat bijna iedereen wel eens gepest is of depri is maar het fijne is wel dat er altijd mensen achter je staan! Je moet gewoon jezelf blijven