Goede start van het jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties,

Hopelijk hebben jullie net zoals wij een hele goede start van 2018 gehad! Al zullen er bij iedereen al wel een paar goede voornemens gesneuveld zijn.

Survival release
De survival release is heel goed en vlot verlopen vanaf de eerste week van het jaar. We zijn erg blij met de grote spelersaantallen die de survival server trekt. Qua claims lopen we volgens de planning en het ziet er naar uit dat we tussen eind januari/begin februari zo goed als klaar zijn met de claims. Vanaf dat moment zal WorldEdit voor Supreme ook weer geactiveerd worden.

Maar wat staat er verder nog op de planning voor Survival?
  • Uitbreiding van het shopplein en nieuwe passende regels die ervoor zorgen dat de prijzen op survival niet naar de grond zakken. Dit gaat we doen met shop licenties (bepaalde items alleen te verkopen met bepaalde licenties) en een minimum prijsbedrag.
  • De auction zal vervangen worden door een /markt plugin. Om dit inclusief het shopplein goed te laten verlopen zal er een beperkt aanbod mogelijk zijn.
  • De oude survival3 (Hell Realm) zal herleefd worden! Iedere dag zal er 1 uur lang een Hell mode starten, waarbij mobs uit de Hell Realm zullen spawnen in bepaalde biomes en in de nether. In het weekend is er tijd voor langere Hell Realm modes.
  • De border zal vergroot worden van 8000 blocks naar 10000 blocks, zodat er net wat extra ruimte beschikbaar is.
  • The End zal volgens een nieuw schema gaan resetten. Dit zal frequenter gebeuren en bovendien op tijden (zaterdag middag) dat veel spelers bij zo'n reset kunnen zijn.
  • Meer leuke en unieke features worden op dit moment bedacht en uitgewerkt!
Supreme rank terug?!
Het zal sommige niet ontgaan zijn dat er laatste tijd veel hierover gesproken is. Bij deze kunnen wij officieel melden dat de supreme rank richting de lente weer te verkrijgen is in onze winkel.
De rank zal geheel vernieuwd worden met nieuwe functies en mogelijkheden die het een waardige upgrade van de god rank maken. Worldedit zal hierbij een core feature blijven (hoewel kleine veranderingen hieraan mogelijk zijn). Tegen de tijd dat we een volledige lijst van rank features kunnen mededelen dan zal er een speciaal nieuwsbericht hierover volgen.

Maar hoe zit het nu met kitpvp?
De kitpvp gamemode en de vernieuwde lobby zijn nu onze top prioriteiten als het gaat om gamemode development. Release van beiden liggen niet heel ver weg en jullie zullen komende maand hier meer over te horen krijgen. Suggesties zijn in de tussentijd altijd welkom! Gelieve het vragen om release datums achterwege te laten, gezien wij deze ook niet hebben vastgesteld op dit moment.

En wat dan?
Dat is een hele goede vraag, wat gaat er daarna precies gebeuren? Eerlijk gezegd hangt het allemaal van jullie af. Updates aan alle gamemode zullen sowieso gebeuren, maar het developen van nieuwe features of zelfs gamemodes staat voor ons nog volledig open. Suggesties hiervoor zijn altijd welkom! Wij zoeken naar unieke en creatieve ideeën voor een échte unieke HauntedMC gamemode.

Als laatste wil ik nog even benadrukken dat februari er bijna aankomt en dat de februari sollicitatierondes steeds dichterbij komen. Vergeet je hiervoor dus niet persoonlijk bij mij op te geven. Wie weet nodigen we je uit voor een sollicitatiegesprek!
De bouwserver zal deze week ook opnieuw live gaan en alle geselecteerden daarvoor zullen van mij bericht ontvangen.

~Remy & de hele staff
 
Laatste update:

SirTastic

Niet Verified
10 nov 2015
25
7
89
28
Love naar alle Haunties en iedereen die betrokken is bij deze mooie community!
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
We moeten nog een originele HauntedMC hype woord hebben eigenlijk :fearscream:
Lemme see:
Get ready to get haunted
Hauped (haunted+hyped combi)
Hypehaunty
Hypeghast (hypetrain variant)
And.. REEEEEEEEEE (wrm ben ik addicted aan deze term? •}•
 
Laatste update:

wardstylez

Supreme
wardstylez
wardstylez ✔
Supreme
27 apr 2017
8
1
84
Weet niet of je het al hebt meegekregen maar de tick van de hoppers staat verkeerd/anders waardoor itemsorters en lifts niet/ niet goed meer werken. Zou je er naar willen kijken?
 

Shatox

Niet Verified
25 jan 2017
21
5
104
26
@wardstylez Items gaan gewoon per 3, om je itemsorter te doen werken moet je in de geblokkeerde hopper 4 of meer van het te sorteren item steken. Dan zou het normaal gezien moeten werken :D
 

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
21
Brabant, kut!
www.instagram.com
  • De oude survival3 (Hell Realm) zal herleefd worden! Iedere dag zal er 1 uur lang een Hell mode starten, waarbij mobs uit de Hell Realm zullen spawnen in bepaalde biomes en in de nether. In het weekend is er tijd voor langere Hell Realm modes.
Omg ik ben zo blij dat jullie het een goed idee vinden.
 

HotChocolate

Supreme
_HotChocolate
_HotChocolate ✔
Supreme
29 jul 2015
66
19
122
Wordt er onder Alle claims klaar rond Eind Januari begin Februari ook Alle claims op de reserve lijst verstaan?
:D
 

JunglebeastYT

God
JunglebeastYT
JunglebeastYT ✔
God
18 sep 2013
24
15
134
Nederland
www.youtube.com
Leuk om weer op een actiever server te spelen. Maar ook niet 1 waar je met 500 spelers opzit. Dat is ook een beetje van het goede.

Maar super gedaan Remy en Mod team.
 

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Woohoohhhhhh!!!!!!!
Hartstikke Nice en mooi! Ik verheug me nu al op de 'Hell uurtjes' want ook al was ik nooit bij survival 3. Hoe vrolijk en leuk iedereen erover verteld maakt mij gewoon ook blij!!!! :D

Props naar het hele HauntedMC staffteam!

Mijn goeie voornemen is al gebroken... Minder Minecraften! Daar komt niks van in! MEER Minecraften vanaf nu! ;)
 

JustBeBjorn

Niet Verified
2 aug 2015
73
16
129
Hengelo
Hell hour! met godmode xD
 
  • Like
Reactions: EndieDragon

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
Beste @remymine

Ik zie dat je mijn post verkeerd opvat. Dit is totaal niet als respectloos gediend. Maar als mening. Als een kijk voor jou wat er nog kan verbeterd kan worden. Ik weet dat Survival nog maar 20 dagen online is. Dat zijn gewoon mijn tips van wat kan er nog verbeterd/gefixt worden wanneer er tijd. Ik weet best wel dat iedereen er hard aan werkt. Ik wil mij hiervoor excuseren dat ik te kritisch was. Maar dat was gewoon niet slecht bedoeld maar om jou te helpen wat er nog verbetert kan worden. Het zijn maar kleine details. Ik ben heel blij met wat er tot nu toe gepresteerd is. Het kost nou eenmaal tijd en ik zal wel mijn geduld afwachten. Alvast sorry

Mvg
Kenneth
verkeerd opvat? het enige dat jij doet is kritiek geven waar deze totaal ongepast is. jij hebt werkelijk geen flauw idee wat voor druk er vaak genoeg op @remymine staat @kennethvan . Heb jij enig idee hoe het voelt op je prive, server en school te combineren? Nee laat maar dat heb je niet anders zou je niet zo'n achelijke post plaatsen. als ik je iets kan verzekeren is het dat remy zijn best doet en het niet zo maar opgeeft. Ik heb de server van 250 naar 1500 zien gaan en terug naar 500 en minder steeds opnieuw werd hij de grond in getrapt door mensen zo als jij. Mensen die er met hun verstand niet bij kunnen hoe zwaar zo iets is. En nee ik ben het niet altijd met @remymine eens , en jaa dat laat ik merken. Maar de manier die jij hier gebruikt is niet alleen respectloos @kennethvan maar ook een slechte invloed op de rest en de server. Kom terug met je mening over dat je snapt dat hij het druk heeft als je daadwerkelijk snapt hoe een opleiding, prive, server en (werk weet ik niet zeker) je tijd opslurpen. Hell ik doe een opleiding waarvan deels werk en ik heb amper tijd voor vrienden laat staan dat remy dat heeft . kom terug met je mening over zijn kwaliteit van werken aan de server als je zelf een leven naast minecraft hebt en een opleiding doet. dan mag je kritiek hebben.
Sorry dat ik zo bot doe @remymine , maar ik kan echt niet tegen zulke schooiers.

Vriendelijke groet.

FenneEm
 

Mr_Kiddo

Niet Verified
18 aug 2017
2
0
53
21
Mijn claim is nog steeds niet overgezet :confused:. Kan iemand mij zeggen waarom niet?
 

Zane

Niet Verified
2 apr 2017
15
4
114
26
Ben hartstikke benieuwd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.