Gesloten God mode abuse

Status
Niet open voor verdere reacties.

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
Hi Admins,

aangezien ik en mijn faction zaten te minen op een bepaalde plek het was een gold/diamond biome. Toen zagen wij de moderator 'Serieus' Gold minen en die wilden we hem killen aangezien hij op ons grond stond en hij daar niet hoort dus toen Vinz en xDeathraze_ op hem afliepen en probeerde hem te hitten zat hij in god mode.

Hier kunt u zien wat er daarna gebeurde:
@remymine @Datdus @Kogetsoo

Danku.
 
S

serieus

Guest
Was dit jullie grond? Zo ja, mijn excuses. Ik heb mijn God altijd aanstaan als ik iets controleer. Deze was ik dan vergeten uit te zetten. Dat ik 'm niet uit zette was omdat jullie me dan direct killden. Mijn fout dus, mij zul je er niet meer zien.

Ik laat deze nog even open voor Remy en de Admins :P.

- serieus
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Niet genoeg bewijs dat hij expres op jullie grond zat te minen gezien hij op de video niet zat te minen.
Als hij dit alsnog toegeeft ca va.
In principe mag er gebruik worden gemaakt van god mode om dingen te controleren of om mensen te volgen, gezien het anders nogal raar is om in controlerende taak te worden gekilled. Maar goed, in pvp god mode gebruiken staan wij niet toe, en hier is de term ' een zstevenlolletje krijgen' ook vandaan gekomen, kick uit de haunted staff. Hij heeft hierna jullie niet aangevallen en is vervolgens weggegaan. Dus van schade is geen sprake.

Mvg Remy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.