Gobble generation 2000x extra

Status
Niet open voor verdere reacties.

desta

Niet Verified
18 aug 2017
21
2
55
30
hey hoi ben desta en gister hadden mensen moeite met de foto's gehad gebruikt en hier is het weer terug
in een video wordt het uitleg helaas der heb op het moment niet de juiste matrial om mij stem der mee opnemen en ja maar goed.

ik laat jullie een geweldig manier waar me zelf een tijd overbezig was gevogeld hoe je nou een nuttig gobble gen kan maken en dat het ook nog leuker is dan iedere keer te wacht tot wat klaar is p.s ik ben nog bezig om hem te perfect maken dus geniet en ik hoop dat dit jullie zal kunnen helpen en plus je kan het samen met vrienden doen zonder dat je 1 gobblestone verliest.

in het begin praat ik met sings later na begon ik met tekst te spreken zo dat het een beetje korter werd.

ook laat ik in deze clip zien hoe wij als eerste een gobble gen maken het is gewoon een lijn met water met lava gekruist maar mensen die er in lopen en denken dat ze veilige zijn 4 van deze ding kunnen gebeuren met original gobble je krijg 25 a 50 procent van de gobble stone zijn waard of je loopt in het midden en wordt aan de kant geduwd door de gobblestone her plaatsing of je valt naar beneden of in lava en verliest alles daar bij je doet het maar alleen en het is niet echt sfeervol.

wat is meer dat je kan doen wel een spleef met elkaar spelen of sumo op het balk je kan paard zijn kacht laten testen en wat je allemaal kan bedenken bij deze film doe ik alleen maar een kant maken en het water kun je altijd als het midden punt gebruiken en om heen kun je nog meer gobble gen maken je kan het zo groot maken als je wilt het is gewoon de best manier om mining the training of iets anders.


gr.destasoul.

#Rule 3 there is always an beyond even if it is not.
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Voor een beginnende redstoner ziet het er goed uit. Wel effe wat anders, als je het beetje veranderd heb je al een stone gen dat sneller is. De redstone is redelijk miss beter op een langzamr klok dat je niet elke keer zelf hoeft te doen. Voor een beginnende sb speler (of survival) is dit wel wat maar voor wat spelrs dat verder is niet zo heb nu een stone gen dst ongeveer 92 stacks geeft in kleine 7 min als je wilt kan ik je later wel wat hekpen met de ideen dat er al zijn en dan kan je op die manier verder denken wat beter kan :P
 
  • Like
Reactions: desta

desta

Niet Verified
18 aug 2017
21
2
55
30
Voor een beginnende redstoner ziet het er goed uit. Wel effe wat anders, als je het beetje veranderd heb je al een stone gen dat sneller is. De redstone is redelijk miss beter op een langzamr klok dat je niet elke keer zelf hoeft te doen. Voor een beginnende sb speler (of survival) is dit wel wat maar voor wat spelrs dat verder is niet zo heb nu een stone gen dst ongeveer 92 stacks geeft in kleine 7 min als je wilt kan ik je later wel wat hekpen met de ideen dat er al zijn en dan kan je op die manier verder denken wat beter kan :P

ja klopt ik ben nog bezig maar dit is voor nou wat ik kan toveren ben bezig om andere manier te vinden hoe langer kun je zelf maken maar het moeit is om stickpiston tegen lijk op te zetten en het omhoog drukken en de redstone dust niet kapot te maken de dust moet perse op de rand komen net voor de lava of water gedeelte je kan er wel genoeg block van maken zo dat je het kan verkopen en wat verdienen.

maar het idee wordt straks zo dat alles in eenkeer om hoog wordt gedaan van oost noord west en zuid kant er kunnen 8 mensen aan zitten zonder dat je wat kapot maak alleen weet nog niet hoe een klok gemaakt moet worden ben pas begonnen om met redstone te gaan werken
heb zelfs dobble stenen gemaakt door een filmpje maar wil eigen project ook wel maken en de gobble gen was mijn eerste idee een manier verzinnen hoe je op een goede manier veilige en hulp vol in het spel zelf te maken

gr. destasoul.
#Rule 3 there is always a beyond even if it is not
 
Status
Niet open voor verdere reacties.