Gewone pc kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Namaak @Cas :p


Ik zoek een computer. Liefst Windows mijn budget is Max. €850
Ik wil graag FL Studio 12 erop voor m'n djprogramma's, met beeldscherm toetsenbord en alles+muis dus ook

Net als bij cas's topic graag mensen die verstand hebben,



Met Vriendelijke Groet,
Toni Macaroni
 
Laatste update:

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Je kan het best er zelf één maken, hier bespaar je veel geld mee, alleen 500 euro voor een pc met windows en toetsenbord muis en beeldscherm hou je niet veel meer over, dan heb je nog maar ong 300 euro over voor een pc, ik zou nog even doorsparen als je een goede pc wil.
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Je kan het best er zelf één maken, hier bespaar je veel geld mee, alleen 500 euro voor een pc met windows en toetsenbord muis en beeldscherm hou je niet veel meer over, dan heb je nog maar ong 300 euro over voor een pc, ik zou nog even doorsparen als je een goede pc wil.
Ik denk dat als je z'n topic aanmaakt weinig verstand hebt van pc's en je dat al niet zelf kunt maken...
(zo zou het bij mij toch zijn)
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Ik denk dat als je z'n topic aanmaakt weinig verstand hebt van pc's en je dat al niet zelf kunt maken...
(zo zou het bij mij toch zijn)
dat dacht k ook al wel, maar t is altijd de moeite waard om het even te zeggen :),
misschien kennen ze iemand die ze erbij kunnen helpen, ook zijn er veel youtube tutorials over.
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Ik probeer het dauw,

Budget verhoogt €850 ik heb genoeg geld :p
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Je kan het best er zelf één maken, hier bespaar je veel geld mee, alleen 500 euro voor een pc met windows en toetsenbord muis en beeldscherm hou je niet veel meer over, dan heb je nog maar ong 300 euro over voor een pc, ik zou nog even doorsparen als je een goede pc wil.
Hoe? Lol
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
haha,
Een computer wordt vaak door een bedrijf als Dell samengesteld, maar hierdoor betaal je dus ook redelijk wat geld aan Dell. Je kan ook zelf onderdelen samenstellen en deze zelf in elkaar zetten, op site's als https://pcpartpicker.com/ kan je goed zien of alles op elkaar past. Hiermee heb je voor 850 euro minstens een even goede pc's als al die veel te overpriced alienware's.
Pelle.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.