Gepland onderhoud haunted network

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties :D
logo.png
Vanaf komende zondag 19 April om 22:00 gaat HauntedMC in onderhoud. Dit onderhoud zal tot zondag 26 April 16:00 duren. HauntedMC zal dan helemaal offline zijn.
We voeren dit onderhoud deze week uit, omdat dit precies tussen de Nederlandse en Belgische vakanties in ligt. De week erna kun je dus mooi al je verloren uren inhalen op het vernieuwde HauntedMC in de vakantie.

Dit onderhoud is op dit moment dringend nodig. HauntedMC is een zooitje aan het worden en het is tijd voor een "grote schoonmaak". We gaan deze dagen alle servers terug op niveau brengen, de bugs oplossen, slordigheden oplossen, features afmaken en handige toevoegingen erbij doen. Ook lang verwachte gamemodes als "KitPvP 2.0", wat vanaf nu PvPWars genoemd gaat worden, en TurfWars zullen verschijnen.
De party/friends chat zal terugkeren, en de anticheat zal volledig herzien worden. Servers worden allemaal geupdate naar de laatste 1.8.3 versie (met 1.7 ondersteuning). Kortom, HauntedMC krijgt een flinke beurt.

We hopen dat jullie er begrip voor hebben, het is een lange tijd dat weten we, maar op dit moment is het gewoon noodzakelijk om HauntedMC van de kwaliteit te voorzien die menig speler van ons gewend is.

Waar mogelijk zullen wij tijdelijke extra servers, of bepaalde gamemodes van Haunted via bijvoorbeeld een ander ip adres online zetten, maar dit zien we dan wel, horen jullie nog van ons.

Tijdelijke Server IP: klootcraft.hauntedmc.nl (Creative mode plots ;) )

~ Groetjes remymine & de hele staff
ee8a1154b0.jpg
 
Laatste update:

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
komt de /shop op skyblock ook weer terug of een vervanger er van
 

DarkWolnir

Supreme
DarkWolnir
DarkWolnir ✔
Supreme
8 feb 2015
26
9
144
ik hoop dat jullie die rot glitch dinges fixen want als ik enderpearl wil ik kist openen staat er je kunt niet in chesten kijken als je aan het pvpen ben en ik kon ook niet naar mn home en kon ik zeggen dag stuff dag xp
ik wil dat jullie dat probleem echt fixen met die enderpearl en pvpen in survival
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
nog 11u en 48minuten
 

Razertime

Niet Verified
22 feb 2015
67
16
79
26
Turf wars komt
1 van de meest epic mini games van minecraft
how Cool is that
T gaat moeilijk worden mr t moet wel lukken
6 dagen zonder haunted
s werelds beste minecraft server
 
  • Like
Reactions: xBennie

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
De saaiste week? Het leven bestaat uit veel meer dan minecraft :eek: je kan het nog leuk maken het word goed weer deze week hoor @jan28 :D

ik weet het en ik mag toch niet op mc tijdens een schoolweek dus eigenlijk heb ik er alleen maar last van op vrijdag en ik had vrij dus dat is 12 uur htn gemist voor mij veel als ik gemiddeld 4 uur speel in het weekend en vrijdag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.