Gepland onderhoud haunted network

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties :D
logo.png
Vanaf komende zondag 19 April om 22:00 gaat HauntedMC in onderhoud. Dit onderhoud zal tot zondag 26 April 16:00 duren. HauntedMC zal dan helemaal offline zijn.
We voeren dit onderhoud deze week uit, omdat dit precies tussen de Nederlandse en Belgische vakanties in ligt. De week erna kun je dus mooi al je verloren uren inhalen op het vernieuwde HauntedMC in de vakantie.

Dit onderhoud is op dit moment dringend nodig. HauntedMC is een zooitje aan het worden en het is tijd voor een "grote schoonmaak". We gaan deze dagen alle servers terug op niveau brengen, de bugs oplossen, slordigheden oplossen, features afmaken en handige toevoegingen erbij doen. Ook lang verwachte gamemodes als "KitPvP 2.0", wat vanaf nu PvPWars genoemd gaat worden, en TurfWars zullen verschijnen.
De party/friends chat zal terugkeren, en de anticheat zal volledig herzien worden. Servers worden allemaal geupdate naar de laatste 1.8.3 versie (met 1.7 ondersteuning). Kortom, HauntedMC krijgt een flinke beurt.

We hopen dat jullie er begrip voor hebben, het is een lange tijd dat weten we, maar op dit moment is het gewoon noodzakelijk om HauntedMC van de kwaliteit te voorzien die menig speler van ons gewend is.

Waar mogelijk zullen wij tijdelijke extra servers, of bepaalde gamemodes van Haunted via bijvoorbeeld een ander ip adres online zetten, maar dit zien we dan wel, horen jullie nog van ons.

Tijdelijke Server IP: klootcraft.hauntedmc.nl (Creative mode plots ;) )

~ Groetjes remymine & de hele staff
ee8a1154b0.jpg
 
Laatste update:

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
261
133
242
22
Nederland alphen a/d rijn
Het plaatje was het beste van alles! ^^ geweldig! Nog 1 vraagje tho: is het bouwteam in die week online komen? Dan kan ik misschien nog een "projectje" afmaken die (als goedgekeurt) erbij kan.
Ik weet dat jullie dit lezen, maar toch: @remymine @Datdus
 
  • Like
Reactions: Razertime

Clovely

Niet Verified
18 apr 2015
3
2
124
21
Jammer maar heel veel suc6
 

Razertime

Niet Verified
22 feb 2015
67
16
79
26
EEN HELE WEEK :eek: meschien een backup server of zo ik kan echt niet zo lang zonder het spelen van mc en haunted ik heb namelijk geen leven
Je hebt ook nog andere servers he
Mini game servers
ik kan ook niet wachten

Edit: reclame mag niet he ;)
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Remy ik zat er over na te denken om samen te werken met jou
dat ik een server maak
jij haunted als t ware kopieert
In de bestanden van de nieuwe server plakt en dat dan als backup server gebruikt
dat je die offline zet als haunted weer opgefrist is
en online als haunted in onderhoud is
Hahaha, nee zo werkt dat niet he.
Haunted is ondertussen een halve terabyte in grootte en draait op in totaal 7 dedicated servers waar zo'n 20 losse minecraft servers op draaien die haunted network vormen. Bovendien zouden wij nooit, en dan ook nooit de bestanden vrij geven ;)
 

Razertime

Niet Verified
22 feb 2015
67
16
79
26
Remy
ik ga wss na de update God kopen
en had nog een vraagje
de normale kit pvp blijft toch?
Zo ja kan die dan weer naar 1.8 of hoger
want op 1.7 hebben hackers alle ruimte om te hacken enz
kan dat?
Gr aanstaande God
razertime
 
Last edited by a moderator:

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
hey,

@Razertime
Als het goed is blijft kitpvp gewoon, aangezien er een nieuwe modes komt genaamd 'Pvpwars'
De server gaat maar 6 dagen dicht. Dit is toch niet het einde van de wereld ;)
In de tussentijd kan je misschien wel op sp of wat dan ook ;)
En bovendien wordt haunted er alleen maar beter op hé.

-Razer
 

Razertime

Niet Verified
22 feb 2015
67
16
79
26
hey,

@Razertime
Als het goed is blijft kitpvp gewoon, aangezien er een nieuwe modes komt genaamd 'Pvpwars'
De server gaat maar 6 dagen dicht. Dit is toch niet het einde van de wereld ;)
In de tussentijd kan je misschien wel op sp of wat dan ook ;)
En bovendien wordt haunted er alleen maar beter op hé.

-Razer
Ja daar hebbie toch gelijk op
hahaha
kom je vanavond nog on en ben je al verder met je bouwwerk
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
De server gaat maar een week dicht maar je hebt het forum ook! Daar hou ik me bijna heel de dag mee bezig :p

Mvg
Twana
 

Tim_kwakman

Niet Verified
18 sep 2014
11
1
55
25
Hahaha, nee zo werkt dat niet he.
Haunted is ondertussen een halve terabyte in grootte en draait op in totaal 7 dedicated servers waar zo'n 20 losse minecraft servers op draaien die haunted network vormen. Bovendien zouden wij nooit, en dan ook nooit de bestanden vrij geven ;)
Hoeveel Gb hebben die server per stuk? en als ik naar http://panel5.haunted-mc.com/ ga komt het maar tot 5 :) (niet dat dat iets zegt) (best veel eigelijk :O 7 servers met (ik denk) Debian erop.

Nu kan ik dus niet soms een stuk of 10 potjes skywars doen, als ik me verveel :( maar toch

Suc6 :D ik vind de server al perfect :) maar ik kan begrijpen dat het op de achtergrond een troep kan zijn :p met niet geupdate plugins, databases met dubbele namen en niet geoptimized (na zoveel tijd, denk ik dat er aardig wat troep in zit) .
 
Laatste update:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hoeveel Gb hebben die server per stuk? en als ik naar http://panel5.haunted-mc.com/ ga komt het maar tot 5 :) (niet dat dat iets zegt)

Nu kan ik dus niet soms een stuk of 10 potjes skywars doen, als ik me verveel :( maar toch

Suc6 :D ik vind de server al perfect :) maar ik kan begrijpen dat het op de achtergrond een troep kan zijn :p met niet geupdate plugins, databases met dubbele namen en niet geoptimized (na zoveel tijd, denk ik dat er aardig wat troep in zit) .
Grootte op de hardeschijven he ;) Klopt 5 backend panels, 1 bungee panel en 1 backup panel :)
Debian/ubuntu idd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.