Geen soup kitpvp

Status
Niet open voor verdere reacties.

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
flecx here lang geleden dat ik was poste op het forum

maar ik heb een suggestie de kitpvp die we nu hebben is leuk en kit pvp 2.0 zal nog veel leuker worden weet ik zeker maar ik stel voor dat er een extra kitpvp server komt identiek aan de oude kitpvp (die we nu hebben) maar dan zonder soups en met kits die droppen plus een shop waar je je items kan upgraden en opslaan

ik hoop dat het toegevoegd wordt :)
 
  • Like
Reactions: Master_genius_1

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
T grote nadeel aan de kitpvp vindt ik nu, donators en teams. Zonder soups kan je hier helemaal niks meer tegen. Ik vind t dus geen goed idee.
Dat items droppen kan wel vet zijn, moeten de kits natuurlijk wel wat geedit worden.
 

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Stuff droppen? Geen goed idee als je het mij vraagt. Zeker zijn er dan mensen die alle kits van hun vrienden krijgen en dan niet dood kunnen:confused:
 
R

Rutgertjuh

Guest
Ik vind het helemaal niks, want zonder soupjes... NOOIT!! Als je alleen al ziet hoeveel teams er zijn op HMC... Bovendien dan heb je net iemand gekilld, heb je 2 hartjes over, komt er iemand in je rug en... BOEM! Je bent dood. Zo zal dat vaak genoeg gaan als er geen soupjes zijn...

Het voordeel is wel dat mensen geen autosoup hebben :D, maar als je geen soupjes hebt dan is ben je ook binnen 3 klappen dood door iemand met killaura...

Natuurlijk zijn er mensen die er anders over denken, maar dit is MIJN mening en MIJN ervaring :D.

Mvg,
Rutger

Ps. Ook als iedereen zijn/haar stuff dropt, heb je binnen de kortste keren dat iemand helemaal overpowered is, omdat die weer vriendjes heeft, die dan stuff aan hem/haar geven.
 
Last edited by a moderator:

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
hmm jullie hebben gelijk dat er dan teams zijn die super op worden maar die zijn er op het moment ook in het begin van kitpvp was er een team dat 15 man had en een aantal spelers van dat team hadden een killstreak van 90 zo'n 3 uur lang maar op elke pvp server hunger games factions (obvious) prison enz daarom stel ik voor dat er door de map heen signs zijn die bijvoorbeeld door simpel parcour te vinden zijn waar je dan 1keer god gear zou kunnen krijgen maar met een cooldown van laten we zeggen 72 uur nu hoor ik je denken maar daar gaan mensen campen ja dat doen ze idd maar als je iets maakt wat heel moeilijk te verdedigen is zoals een heli waar je met een punch bow zo uitgeschoten wordt is dat erg dom om te doen gezien je dan je full dia gear kwijt bent maar de players die premium+ die hebben een /kit prem enz die ze ook 1 keer per 72 uur kunnen gebruiken dus dan zal het egbalanceerder blijfen ook stel ik voor om geen god of strenght potions in de shop te verkopen om token farming tegen te gaan

ik hoop dat dit het wat leuker maakt -flecx
 
R

Rutgertjuh

Guest
hmm jullie hebben gelijk dat er dan teams zijn die super op worden maar die zijn er op het moment ook in het begin van kitpvp was er een team dat 15 man had en een aantal spelers van dat team hadden een killstreak van 90 zo'n 3 uur lang maar op elke pvp server hunger games factions (obvious) prison enz daarom stel ik voor dat er door de map heen signs zijn die bijvoorbeeld door simpel parcour te vinden zijn waar je dan 1keer god gear zou kunnen krijgen maar met een cooldown van laten we zeggen 72 uur nu hoor ik je denken maar daar gaan mensen campen ja dat doen ze idd maar als je iets maakt wat heel moeilijk te verdedigen is zoals een heli waar je met een punch bow zo uitgeschoten wordt is dat erg dom om te doen gezien je dan je full dia gear kwijt bent maar de players die premium+ die hebben een /kit prem enz die ze ook 1 keer per 72 uur kunnen gebruiken dus dan zal het egbalanceerder blijfen ook stel ik voor om geen god of strenght potions in de shop te verkopen om token farming tegen te gaan

ik hoop dat dit het wat leuker maakt -flecx


Sorry, maat, maar ik vind t niet echt een heel chill idee. Ik vind t moeilijk om uit te leggen, maar ik doe m'n best.

Persoonlijk vind ik t heel erg vervelend als ik het heel vervelend als ik niet iedere keer dat ik respawn dezelfde kit kan gebruiken. Bovendien heeft, als je gekild bent, iemand anders dat god armor en als je een beetje een team hebt en een paar gasten met god armor killt, ben je weer overpowered.


Een shop is op zich wel een leuk idee, maar als iedereen in lether amor loopt en dan kom jij aan met dikke op gear, maakt dat t ook niet heel leuk voor andere spelers :). Wat je wel kan doen om tokenfarming tegen te gaan, is dat je bijv voor een bepaald aantal tokens een keer een kit van premium+ kan gebruiken, dat dan natuurlijk wel met cooldown, omdat je anders geen rank meer hoeft te kopen :P.


Mvg,
Rutger
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
flecx here lang geleden dat ik was poste op het forum

maar ik heb een suggestie de kitpvp die we nu hebben is leuk en kit pvp 2.0 zal nog veel leuker worden weet ik zeker maar ik stel voor dat er een extra kitpvp server komt identiek aan de oude kitpvp (die we nu hebben) maar dan zonder soups en met kits die droppen plus een shop waar je je items kan upgraden en opslaan

ik hoop dat het toegevoegd wordt :)
Neeeer dan duurt het nog langer voordat kitpvp2.0 komt en je krijgt dan dat je bijv pvpt met iemand je won met 4 hartjes dan kom t er een noob aan dan ben je dood
 

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
Haha er zijn best veel van jullie die om die dit om die reden niet leuk vinden xD maar ja ieder z'n pvp soort maar ik denk dat dit een ander soort pvper met zich mee brengt als dit wordt geadd want ik vindt bijvoorbeeld kitpvp zoals we het nu hebben een noob die goed kan souppen is redelijk op.
Neeeer dan duurt het nog langer voordat kitpvp2.0 komt en je krijgt dan dat je bijv pvpt m
et iemand je won met 4 hartjes dan kom t er een noob aan dan ben je dood
wie zegt dat dit voor kitpvp 2.0 moet ;) en dat noob met 4 hartjes is alleen maar kut idd maar stel je voor evil gezien dat je kunt pvpen zal je al snel max gear hebben en nog over dat er veel te snel te overpowerde mensen komen maar uit ervaring weet ik dat het ook super leuk is om te vechten tegen non full dia mensen want je haalt er erg veel voldoening uit om iemand te killen want er is een reward! Gear! En nu denk je vast maar de tokens? Uuh kit pvp toen ik het speelde was voor mij gewoon tokens farme ik had veel tokens door kitpvp als je op het forum kijkt kan je zien dat ik ooit een lotterij van 1000 tokens heb gedaan dus ik zeg dat inplaats van 3 tokens per kill 1 of 0.50 token per kill komt

-flecx
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Ik focus me op deze server vooral op t soupen (vooral omdat niemand t hier kan NoOffense).
Maar de pvp zonder soups wordt veel meer based op luck omdat je binnen enkele hits dood bent, ook zoals ik al eerder zei, teams en donator kits worden nog sterker...
En een noob die goed kan soupen, is het dan nog wel een noob :p
 

woffri20

Niet Verified
9 jan 2015
96
76
174
22
WESTLAND
Ik vind soups wel handig om te healen na een battle, in een battle ben ik niet zo goed met soupen dus meestal ren ik dan even weg om daarna met full health weer terug te komen.

Wat je kan doen om clean-ups tegen te gaan is dat als je iemand gekillt hebt, je weer gelijk full health krijgt.

Voor de kits zou ik zeggen meer upgrades (bijvoorbeeld archer een sharpness 1 stone sword) en misschien een paar nieuwe kits, maar geen echte shop. Ik vind het systeem zo wel goed eigenlijk.

- Woffri20
 

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
pvp zonder soups is luckbased/skillbased want iemand die goed in pvp is kan genadeloos verliezen op soup pvp omdat hij niet kan souppen en mijn hele idee is een kitpvp server zonder soups en met armor upgrades / customization en pots waar je tokens aan uitkunt en storage waar je armor dat je hebt veroverd en gekocht kunt opslaan en als je 20 splash potions II wil mee nemen kan dat (zelfde effect als soups alleen kan iedereen profiteren) dus je zou redelijk OP kunnen worden. Ja met 20 setjes full dia maar heb je dat hier ook niet met teams met allemaal Knights die een plek campen die kunnen zowat niet dood kunnen als ze werken als een team maar een dia guy zonder god apples en strenght pots? houdt het niet lang vol tegen een team van basic kits als die op hem aan het in aan hakken zijn. ik zeg niet dat kitpvp met soups moet worden vervangen nee ik zeg dat er een extra kitpvp (Ja nog een) server moet worden toegevoegt of dat deze de oude moet vervangen als kitpvp 2.0 uitkomt idk maar het is een suggestie


plus mensen die dit niks vinden prima jullie mening maar geef alstu een reden waarom niet met uitleg

-flecx
 
Laatste update:

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
wel goed idee, zo heb je tenminste wat afwisseling, en kun je zelf kiezen of je wel met soups of zonder soups wilt gaan spelen ;)
 
R

Rutgertjuh

Guest
pvp zonder soups is luckbased/skillbased want iemand die goed in pvp is kan genadeloos verliezen op soup pvp omdat hij niet kan souppen

Je zegt hier al luckbased, dat is ook een reden waarom ik het niet wil, want ik heb liever dat ik verlies tegen iemand die skills heeft, dan luck. Ik ben ook niet de beste in soupen, maar heb wel soms, dat als ik in een 1v1 zit m'n tegenstander al 2x moet soupen en ik dan pas, dus zonder soup vind ik het meer luck, dan skills. Het is dan zo van wie de eerste hit heeft, die maakt een combo en killt.

Hopelijk vind je dit een goede uitleg waarom ik het er niet mee eens ben :P

Mvg,
Rutger
 

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
Ik denk meer dat de bedoeling zal zijn een soort prison pvp, alleen dan zonder prison.
Dus soort Op-Pvp
 

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
Ik vind het helemaal niks, want zonder soupjes... NOOIT!! Als je alleen al ziet hoeveel teams er zijn op HMC... Bovendien dan heb je net iemand gekilld, heb je 2 hartjes over, komt er iemand in je rug en... BOEM! Je bent dood. Zo zal dat vaak genoeg gaan als er geen soupjes zijn...

Het voordeel is wel dat mensen geen autosoup hebben :D, maar als je geen soupjes hebt dan is ben je ook binnen 3 klappen dood door iemand met killaura...

Natuurlijk zijn er mensen die er anders over denken, maar dit is MIJN mening en MIJN ervaring :D.

Mvg,
Rutger

Ps. Ook als iedereen zijn/haar stuff dropt, heb je binnen de kortste keren dat iemand helemaal overpowered is, omdat die weer vriendjes heeft, die dan stuff aan hem/haar geven.
Klopt, maar zelf vind ik kitpvp niet pvpskills-related aangezien als JIJ goed kan soupen, en je tegenstander niet maar wel goed kan pvpen, jij toch vaak kunt winnen.
 
R

Rutgertjuh

Guest
Klopt, maar zelf vind ik kitpvp niet pvpskills-related aangezien als JIJ goed kan soupen, en je tegenstander niet maar wel goed kan pvpen, jij toch vaak kunt winnen.

Haha, sorry vriend, maar op haunted maakt goed soupen vrijwel niks uit door de anticheat xD (denk daarbij aan de delay van soupen en hitten). Het gaat er meer om dat je snel kan refillen, maar als je tegenstander een beetje slim is en je een paar keer crit, ben je ook zo dood.

Mvg,
Rutger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.