Geen kleuren? :o :s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
21
Brabant, kut!
www.instagram.com
- CHALLENGE ENDED -

HEEEEY MENSEN,
daar ben ik, Demi weer met een zinloos verhaal. u-u

Dit keer gaat 't over een vage 'challenge' die we zojuist op Miners hebben bedacht met hulp aan @Morschie ! :)
Hoe? Ze kwam online en al haar chat kleuren stonden uit dus dat zei ze in de chat. xD Ik, Jeroen (@devilname666 ) en Lynn ( @LynnVC_02 ) hebben dus voor de lol onze kleuren uitgezet in de chat en het ziet er echt fqt up uit! :p
Onze 'challenge' is dat we voor de lol 24 uur lang onze kleuren uit gaan zetten (vanaf 22.30, 20-08-16), omdat het er apart uit ziet enzoooo...

Hoe zet je de kleuren uit? Ga naar je instellingen, kopje Chat Settings en klik dan op Colors: ON -> OFF rechtsboven :p

Mensjes die meedoen (zover k weet xD): Captainaapje @devilname666 , Morschie @Morschie , x DarkHuskyxGirl @LynnVC_02 , ItsRobPvPzZ @Rob Kuijs en ikke , DeeMelon! u-u

Uh, einde verhaal! :p Misschien kunnen jullie mee doen met dit, of laten weten in de reacties wat jullie vinden van een chat zonder kleuren! xD Ik vind het er in ieder geval heel raar uitzien, heel kaal enzo. :c

- DEEM
---.PNG
De chat lijkt zo saai lol xD

Ik weet dat dit weer een zinloos verhaal was zoals k al zei ._. , maar ik vond het leuk om te melden, doeii :3

Psst, nu je dit toch leest, help me naar rank Y op Miners! :p Ingame: DeeMelon
Donaties altijd welkom! :D
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: devilname666

Boomknuffelaar

Supreme
SavageLove
SavageLove ✔
Supreme
25 jul 2015
21
9
142
21
Antwerpen
Haha, ja geweldig toch!

Voor mij ziet het er bij deze zo uit :

image.jpg


Zeker vervelend dit, maar let niet op de kleine ruzie :o


Ps. Je wordt er gek van na een tijdje ;)
 

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
21
DonutCity
Dat ziet er rustig uit :")
 
  • Like
Reactions: Boomknuffelaar

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
Deem kheb al 1,9 mil aan Djon gegeven ahahahaha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.