Geaccepteerd Gebanned zonder enige reden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lianne

Legend
naomi_gaga
naomi_gaga ✔
Legend
24 sep 2014
3
2
114
Hallo stafleden

Ik ben gebanned zonder geldige reden en ik zou hier graag met iemand over willen praten zodat dit opgelost kan worden want dit slaat een beetje nergens op, mijn ingame naam is naomi_gaga.

Mijn deel van het verhaal:
Er waren wat akkefietjes op de Teamspeak server van Haunted, en daar ben ik ook gebanned voor geen enkele reden maar dat doet er niet toe want ik heb er geen problemen mee, dus de speler Chicchinouk benaderde mij op de server en wij kregen een lichte discussie maar terwijl ik rustig aan het bouwen was gingen er accounts die in vanish zaten in mijn bouwwerken staan zodat ik niet verder kon met bouwen, Ik heb dit verder genegeerd omdat ik geen grotere problemen wou maken maar na een tijd kon ik niet meer verder dus pakte ik pistons om de accounts op zei te duwen, deze account wouden perse op deze ene plek staan en het duurde ook even voordat ik eindelijk mijn blokken kon plaatsen. Toen dit eenmaal gelukt was werd er een ban onder mijn neus geschoven.

Ik hoop dat hier iets mee gedaan kan worden.

Vriendelijke groet,

Lianne
 

Bijlagen

  • yaysas.png
    yaysas.png
    152,6 KB · Bekeken: 119

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
De ban gaat niet over de pistons.
Ban blijft staan tot het "probleempje" is opgelost, dit geldt als spelerdisrespect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.