Gapple fight/factions reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

xStrafeCombo__

Niet Verified
1 jan 2016
11
0
25
19
Er zijn op factions nu duidelijk veel Gapple Fights.Dat komt door de vele hoeveelheid goldbiomes/diamond biomes. Hierdoor ontstaan er soms battles met veel Gapples. Dat is misschien wel OverPowerd maar wel leuk. Maar als je dan moet tegen iemand met 64 notch ect. en die goldbiomes heeft teveel.Dan is het wss een x-Rayer.(Mijn mening). Er komen vaak X-Rayers voor. Zou de Staff hier alstublieft ff naar willen opletten op X-Rayers
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Staff kan moeilijk op iedereen tegelijk letten!
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Maar daarop moet je de 'factions mods' maar even bij betrekken ;)
Wie dat zijn weet ik niet echt :)
 

Nikoo

God
elNikoo
elNikoo ✔
God
5 sep 2015
148
41
230
22
Gent
Er zijn op factions nu duidelijk veel Gapple Fights.Dat komt door de vele hoeveelheid goldbiomes/diamond biomes. Hierdoor ontstaan er soms battles met veel Gapples. Dat is misschien wel OverPowerd maar wel leuk. Maar als je dan moet tegen iemand met 64 notch ect. en die goldbiomes heeft teveel.Dan is het wss een x-Rayer.(Mijn mening). Er komen vaak X-Rayers voor. Zou de Staff hier alstublieft ff naar willen opletten op X-Rayers
Stel misschien voor dat ze Hypixel nadoen,in hun UHC Champions hebben ze een plugin ontwikkelt waardoor je niet meer kan xrayen :D
VOOR ALLE DUIDELIJKHEID DIT IS EEN FOTO VAN HET INTERNET IK BEN GEEN HACKER: https://www.google.be/search?q=Hypi...hVMXRQKHXpmCWEQ_AUIBigB#imgrc=5VhE8OvV29GQrM:
QEbXA3B.png
 

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Waarschijnlijk, Ben jij er niet geweest vanaf de reset, Anders had je dat niet gezegd ^^
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
dat is toch niet direct een reden voor x-ray dat gold in goldbiomes kan je minen als stone als je voor gold in een goldbbiome te zien al x-ray nodig hebt ben je wel heel noob ;)
 

xStrafeCombo__

Niet Verified
1 jan 2016
11
0
25
19
dat is toch niet direct een reden voor x-ray dat gold in goldbiomes kan je minen als stone als je voor gold in een goldbbiome te zien al x-ray nodig hebt ben je wel heel noob ;)



Maar om de gold biome te vinden hé!
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
je bent toch wel een paar daagjes bezig met het voledig uithakken van zo 1 biome
 
Status
Niet open voor verdere reacties.