Fps drops

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Het kan ook zijn dat je je pc te lang aan hebt staan, en dat hij te heet is geworden, is misschien een verklaring omdat hij het de volgende dag weer deed...
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Mja dat her-installeren hoeft ook niet meteen zolang je er niet echt last van hebt,
maar ik raad wel echt aan om 1 of 2 keer per jaar je harde schijf te formatteren en windows er opnieuw op te zetten... is echt super fijn om alles mooi smooth te laten blijven :)

ik draai ook geen virusscanners enzo meer, want ik merk gewoon dat mn pc daardoor wat trager word (in games lagere fps, maar ook de opstart tijd van de pc)
en tegenwoordig ben ik zo snel met formatteren en windows erop zetten, duurt denk nog geen kwartier :p (met ssd)
en hoppaatee dan draait alles echt weer super!
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
norton is opzich best goed met dingen opsporen, maar volgens mij staat norton zowat helemaal bovenaan in de lijst met meest verbruikende virusscanners :P dus als je je pc zo snel mogelijk wilt laten draaien is norton op de achtergrond geen goed plan ;)
 

Timlee117

Niet Verified
3 jan 2015
27
5
47
27
Microsoft security essentials is een van de beste virus scanners maar je hebt ook anti malwarebytes dat is een programma dat virussen verwijdert via het internet en meerdere dingen als je scan klaar is moet je je virussen verwijderen en daarna malwarebytes uninstalleren anders stoort het de anderre virus scanner (Microsoft security essentials)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.