Forum spel: Steel het koekje 2.0

Harrumun

Legend
Harumun
Harumun ✔
Legend
20 dec 2021
15
0
73
18
Gelderland
Weer gezellig een potje hungergames aan het doen, lekker aan het graven en opeens zie ik twee mensen lopen, ze doen heel geheimzinnig, stiekem observeer ik deze twee mensen, ze verstoppen iets. Ik wacht tot ze weg zijn en kijk wat er ligt, tot mijn verbazing ligt er een heerlijk koekje, ik neem hem mee en verstop het koekje onder mijn bed die in mijn vakantiehuis staat, die gaan ze niet vinden
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
De border van de hungergames map werd steeds kleiner, en nadert het vakantiehuisje. Ik ging last minute naar binnen sloeg de bewoner knock out, en nam het koekje mee. Ik won het spel, en nam het koekje mee naar de lobby. Ik vertopte het koekje in de voetbal op het voetbalveld, en speel er lekker mee.
 

Harrumun

Legend
Harumun
Harumun ✔
Legend
20 dec 2021
15
0
73
18
Gelderland
Ik loop rond in de lobby en verveel me, ik ben ook een beetje sacherijnig, ochtendhumeur denk ik, ik geef een keiharde trap tegen de voetbal waar een konijn mee aan het spelen is, de voetbal knalt tegen de punt van een steen en knapt uit elkaar, dan zie ik het koekje, ik pak het op en ren snel door de portal naar de survival wereld
 

Miesnee

God
Miesnee
Miesnee ✔
God
25 mrt 2021
11
0
123
Zwolle
De dropparty begint weer bijna en ik maak mij klaar om zoveel mogelijk spullen op te vangen. Ik kies een goede dropper uit en ga daar onder staan. Terwijl we al twee minuten bezig zijn, zie ik voor mij opeens een koekje uit een andere dropper vallen. Ik ren zo snel als ik kan er naar toe en kan het net op tijd oppakken. Ik moet zo snel mogelijk weg hier om het koekje te verstoppen. Ik zat er aan te denken om naar een andere gamemode te gaan, maar dan heb ik de kans dat ik de dropparty key mis. Ik kom op met een tijdelijk plan. Ik ga naar de /warp enderfarm en verstop daar het koekje in 1 van de droppers naast de chesten. Daar kijkt toch nooit iemand in.
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Ik was endermannetjes aan het meppen, toen er eentje op hol sloeg. Hij brak heel de boel af en vluchtte. Gelukkig overleefde ik het, en vond een koekje in het puin. Ik nam het mee en gooide het in mijn autosorter. Niemand heeft daar trust. Net zoals mijn Axe is het koekje niet meer terug te vinden.
 

8maarten5

Supreme
8maarten5
8maarten5 ✔
Supreme
26 aug 2018
39
11
122
24
Drenthe <3
Ik was lekker aan het rondlopen in Survival toen de server opeens heel veel lagg kreeg, er kwam direct een Admin aan om te kijken waardoor de lagg kwam. Het kwam door een grote autosorter van een speler, deze moest verwijderd worden. Eén voor een sloopte de Admin alle hoppers en chesten, alle inhoud viel op de grond. Tussen al deze inhoud zag ik een lekker koekje liggen, ik pakte deze en ging snel terug naar mijn base. In mijn base liep ik direct door naar de shop, waar ik het koekje te koop zette, voor een hele hele hoge prijs, zodat niemand hem ooit kon kopen!
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Ik won de lottery, en had genoeg tokens om het koekje terug te kopen. IK nam het mee naar the real world en verstopte het in mijn panini grill.
 

Buurmann

Supreme
Roegbainder
Roegbainder ✔
Supreme
7 mei 2019
29
15
164
30
Groningen
Een van mijn Informanten gaf mij de locatie van het koekje door, Samen met een ervaren inbreker treden wij je kamer in, nemen het koekje mee en vervangen hem voor een koekje dat er sprekend op lijkt. Het originele koekje zit nu veilig in de kluis.