Forum spel: Steel het koekje 2.0

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Heeeey Hauntes!!

Het doel is om het koekje te stelen van een ander. Maar de speler voor je heeft het verstopt. Zoek een manier om het te stelen, en zorg er voor dat ie niet weer van je afgepakt wordt.


voorbeeld:

Noobman456: Ik heb het koekje in een kluis gestoken.
Stupidalt123: Ik heb de code gekraakt, en verstop het koekje.
Obvioustroll345: Ik vind het koekje en gooi het in de zee.
Weirdo234: Ik steel een duikboot, bestuur het tot aan de bodem van de zee, en steel het koekje. Ik voer het aan mijn konijn.
Etc.

Je kan geen nieuw koekje creeren, verzinnen tenzij het koekje onmogelijk te stelen is.

Groetjes
Twana
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik zat verstopt in de koekjeskast en pak het koekje. Ik verstop het koekje vervolgens onder de deurmat.
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Ik ben een dief, zocht voor de sleutels om het huis in te breken. Ik vond het koekje en stak het in de dampkap
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik wist niet waar ik het koekje kon vinden, totdat ik in het woordenboek de dampkap vond. Daarna heb ik het koekje opgeborgen onder de afzuigkap in de keuken.
 
  • Haha
Reactions: DuracellKonijn

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Ik was aan het koken op het kookvuur, merkte dat de 'afzuigkap' niet goed werkte. Belde een klusjesman op, om het voor me te maken. Hij zei dat er een koekje in vast zat, gaf het aan mij. Ik gooide het koekje last minute in de vuilbak omdat de vuilniskar al in het straat was om het afval op te halen. Koekje zit nu in de vuilniskar.
 

sem meineszz

Legend
D3ccieq
D3ccieq ✔
Legend
9 jan 2021
12
0
50
Ik was aan het koken op het kookvuur, merkte dat de 'afzuigkap' niet goed werkte. Belde een klusjesman op, om het voor me te maken. Hij zei dat er een koekje in vast zat, gaf het aan mij. Ik gooide het koekje last minute in de vuilbak omdat de vuilniskar al in het straat was om het afval op te halen. Koekje zit nu in de vuilniskar.
ik ben vuilnisman en zag het koekje in de vuilniskar, toen heb ik het in het dakgoot gegooid. nu zit het koekje in de dakgoot
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Om te voorkomen dat mijn dak weer waterschade krijgt, maak ik de dakgoot nog eens proper. Tot mijn verbazing vind ik een koekje. Toen kwam er een grote roofvogel het koekje uit mijn hand pikken, en verstopte het in zijn nest
 

Miesnee

God
Miesnee
Miesnee ✔
God
25 mrt 2021
11
0
123
Zwolle
Er was een erg harde windstorm en het nest van de grote roofvogel is verwoest. Bij het opruimen van alle schade vonden we het koekje en hebben we het erg goed opgeborgen in een boomholte in de buurt.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Mijn grote hobby is om boomholtes leeg te halen, waar dit keer ineens een koekje in zat! Ik nam het koekje mee en legde hem in de kluis voor zeldzame vondsten.
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Ik kreeg het voor elkaar om de kluis te kraken, dus pakte ik het koekje, at ik het op en rende snel weg, diep in het bos.
 

Miesnee

God
Miesnee
Miesnee ✔
God
25 mrt 2021
11
0
123
Zwolle
Vos was niet heel snugger en pakte het verkeerde koekje mee. Hij heeft in alle haast de kluis open laten staan, waardoor ik het koekje snel ongemerkt kon meenemen. Ik ben ook het bos in gerend, maar wel de andere kant op. Ik heb het koekje daar onder een stel bladeren verstopt.
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Ik liep door het bos, toen ik ineens een verdacht hoopje bladeren zag, en ja hoor, daar lag het koekje. Helaas zat ik nog vol van het verkeerde koekje, dus nam ik het mee naar mijn vossenhol, en daar stopte ik het in een kastje, en toen deed ik het kastje op slot en legde ik de sleutel op een hele geheime plek
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
/d fox en in volgde happyfoxyboy toen hij die sleutel vestopte. Een dagje later toen hij even weg was, nam ik de sleutel en opende het kastje. Ik nam het koekje mee naar school, en gaf het aan een klasgenoot die ik niet mag. Het zit nu in zijn lunchpakket.
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Toen hij terug naar huis liep van school kwam hij mij tegen, van schrik liet hij het koekje vallen, toen pakte ik het op van de grond en rende ik weer snel terug naar het vossenhol, om me heen kijkende of er niemand achter mij aan zou gaan, en dat bleek niet zo te zijn
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Ik ben een vogel, en had een nest vlak boven het vossenhol. Ik zag een vos, met een zeer speciaal voorwerp, het koekje naar zijn hol lopen. Ik val aan, en steel het koekje. Opeens zie ik een wormhole en vlieg daar in. Ik kwam uit in Hogwarts Castle in dumbledore zijn office, en werd zijn beroemde vogel, zijn phoenix. Nu heeft dumbledore het koekje.
 

Harrumun

Legend
Harumun
Harumun ✔
Legend
20 dec 2021
15
0
73
18
Gelderland
Vandaag ben ik van plan om te ontsnappen uit hogwarts Castle, er is trouwens weer een nieuwe bewoner, Een vogel, hij bracht een schat mee, die wil ik hebben, het ligt in het kantoor van dumbledore, ik sluip het kantoor binnen en lok de vogel met wat voer in een kooitje, Ik ak de schat wat een koekje blijkt te zijn, diezelfde dag ontsnap ik uit Hogwart castle
 

Miesnee

God
Miesnee
Miesnee ✔
God
25 mrt 2021
11
0
123
Zwolle
Onderweg kom ik @Harrumun tegen. We botsen en al onze spullen vallen op de grond. Ik pak mijn spullen bij elkaar en zie opeens het koekje liggen. Ik pak die snel, stop hem in mijn jaszak en ga er vandoor. Eenmaal thuis pak ik het koekje en verstop ik die onder mijn kussen. Op deze manier zal nooit meer iemand ongezien het koekje kunnen pakken.
 

8maarten5

Supreme
8maarten5
8maarten5 ✔
Supreme
26 aug 2018
39
11
122
24
Drenthe <3
Ik (de tandenfee) doe mijn dagelijkse rondje bij alle huizen en kom hierbij ook het huis van kleine Miesnee tegen! Ik ga gauw naar binnen om te kijken of kleine Miesnee een tandje onder zijn kussen heeft liggen. Wanneer ik onder het kussen kijk zie ik alleen een koekje liggen. Normaal gesproken neem ik niks mee als er perongeluk iets anders onder een kussen ligt, maar dit koekje is wel heel speciaal. Ik pak het koekje dus snel en vlieg ongezien weer door het open raam van huise Miesnee naar buiten!
 

Miesnee

God
Miesnee
Miesnee ✔
God
25 mrt 2021
11
0
123
Zwolle
Ik werd wakker van alle overlast die tandenfee @8maarten5 bezorgde met het proberen naar buiten te vliegen. Toen ik onder mijn kussen keek, bleek het koekje weggenomen te zijn. Ik was woest. Ik heb in de ochtend een plan bedacht om wraak te nemen op deze stelende zogenaamde tandenfee. Samen met @BuurmanDutch ben ik in de nacht rond gaan vliegen en tot onze verbazing kwamen we de stuntelende Maarten tegen. Ik heb stiekem in Maartens tas gekeken, terwijl Buurman hem afleidde. Ik vond het koekje en we zorgden dat we zo snel mogelijk wegkwamen. We hebben het koekje verstopt in de map van Hungergames. Daar zal hij zich toch niet wagen.