[forum spel] missie naar 4000 posts!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ImiBoyXD

Niet Verified
17 jan 2015
177
21
189
21
Hyrule
Ik hoef niet positief beoordeeld worden... Het draait erom dat jij alleen maar actief wordt door zulke reacties
Het doel is om 4000 posts te halen en het leuk is. Als je hier gewoon ruzie wil starten kan je evengoed je eigen thread starten genaamd "Post hier voor ruzie!"

Met vriendelijke groeten,
Lone
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Het doel is om 4000 posts te halen en het leuk is. Als je hier gewoon ruzie wil starten kan je evengoed je eigen thread starten genaamd "Post hier voor ruzie!"

Met vriendelijke groeten,
Lone
Volgens mij snap jij niet eens waarover ik het heb, dus bemoei je dan ook maar beter niet
 

ImiBoyXD

Niet Verified
17 jan 2015
177
21
189
21
Hyrule
Volgens mij snap jij niet eens waarover ik het heb, dus bemoei je dan ook maar beter niet
Ik weet wel waar je het over hebt, maar deze thread is niet gemaakt voor ruzies. Wil je ruzie, dan vraag ik je om naar een andere thread te gaan. En aangezien je dit op mijn thread hebt gepost, mag ik me er wel bij moeien

Zo, nu zijn we lekker nog een post verder ^^
 
  • Like
Reactions: Bart

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik weet wel waar je het over hebt, maar deze thread is niet gemaakt voor ruzies. Wil je ruzie, dan vraag ik je om naar een andere thread te gaan. En aangezien je dit op mijn thread hebt gepost, mag ik me er wel bij moeien

Zo, nu zijn we lekker nog een post verder ^^
Maak ik ruzie dan? Ik geef gwn mijn menig, sorry chef
 
Status
Niet open voor verdere reacties.