Fk focus

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ja mensen, je kan het zien in de titel, ik ben boos
ik word gwn voortdurend gefocust door verschillende mensen...
zou de regel van niet focussen terug mogen komen want ik kan fk niet deftig pvpen...
 

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Mensen pakken je terug van toen jij nog beter was.
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Als iemand je focust
1. Record het
2. Kijk of degene ook echt gelijk naar je toe komt
3. He will get banned als hij je iets van 5 keer achter elkaar achter je aan loopt (zonder bewerken video ;D)
 
  • Like
Reactions: artho

dylanmcpe

Niet Verified
21 feb 2015
76
6
74
22
Ja mensen, je kan het zien in de titel, ik ben boos
ik word gwn voortdurend gefocust door verschillende mensen...
zou de regel van niet focussen terug mogen komen want ik kan fk niet deftig pvpen...
king_of_captians of zo iets is mad op me omdat ik met retep wil teamen like wtf en hij focust mij ook de hele tijd (maar ik kill hem wel :))
 

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
Vaak zou je hier echt rekening mee moeten houden, pvp onderdelen zijn over het algemeen wat groffer dan survival of creative bijvoorbeeld.
Ik weet het, het is irritant. Geloof me ;)
Toch hier rekening mee te houden het is immers kitpvp. Welcome to the pvp world

Zodra het uit de hand loopt sta ik er voor open. :)
 
  • Like
Reactions: artho

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Heb wel idee,
als je getagd bent door die persoon
Die focust moet er plug-in kom dat je daarna niet diegene jouw niet meer kan taggen en eerst weer X iemand anders moet killen.
Dan heb je dat gezeur niet
 

FlaconBacon

Niet Verified
29 apr 2015
112
109
159
21
mijn huis.
Vaak zou je hier echt rekening mee moeten houden, pvp onderdelen zijn over het algemeen wat groffer dan survival of creative bijvoorbeeld.
Ik weet het, het is irritant. Geloof me ;)
Toch hier rekening mee te houden het is immers kitpvp. Welcome to the pvp world

Zodra het uit de hand loopt sta ik er voor open. :)
Slotje erop dan maar?
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Beste,

Ben een noob in pvp maar het is Player versus Player zie het probleem niet echt kan aan mij liggen.
Ook al is het focus het is pvp lijkt me dat je vrijwillig naar beneden springt en zelf die confrontatie opzoekt.
Vind het echt onzin dat focus verboden is het kan toch wezen dat je jezelf wil bewijzen tegen over diegene lijkt me meer een compliment. Je moet maar zorgen dat je beter bent dan diegene of groep. Zorg dat jezelf of jouw groep beter is dan die andere zal je merken dat ie of hun vanzelf ophoud(en).
Ik pleit voor een totale afschaffing van verbod op focus hoewel ik me afvraag of het überhaupt wel ergens geschreven is (Dus is het wel verboden:P?).


mvg Bliksem
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Beste,

Ben een noob in pvp maar het is Player versus Player zie het probleem niet echt kan aan mij liggen.
Ook al is het focus het is pvp lijkt me dat je vrijwillig naar beneden springt en zelf die confrontatie opzoekt.
Vind het echt onzin dat focus verboden is het kan toch wezen dat je jezelf wil bewijzen tegen over diegene lijkt me meer een compliment. Je moet maar zorgen dat je beter bent dan diegene of groep. Zorg dat jezelf of jouw groep beter is dan die andere zal je merken dat ie of hun vanzelf ophoud(en).
Ik pleit voor een totale afschaffing van verbod op focus hoewel ik me afvraag of het überhaupt wel ergens geschreven is (Dus is het wel verboden:p?).


mvg Bliksem
Makkelijk gezegd hoor, maar die gasten die mij focussen kan ik amper met twee aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.