Factions ... ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Hoi,

Mijn vraag aan wat factions spelers van de oude community,
Gaan jullie nog verder met minecraft?
Nadat ik hoorde dat haunted zou veranderen in 1.9? Wist ik eigenlijk al dat het klaar was.
Maar daarom dit topic, Hopelijk reageren wat mensen hierop ^^

Mvg Ravi/xHealinq/xAirphix_
 

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Oke luister goed he,

Haunted gaat niet naar 1.9 Iniedergeval de pvp-gamemodes op dit moment zeker niet.
Ik hoor zelf van veel mensen die op het moment niet spelen dat ze terug zullen komen met ''Haunted 2.0''.
En ik zelf? Dat is nog een groot vraagteken :eek:
 

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Ik hoop dat er inderdaad veel spelers terug komen factions spelen, want er spelen best weinig mensen op factions de laatste tijd omdat ze weten dat er een reset komt. Wat ik wel alvast kan zeggen is dat het een prachtige faction server word en het zeker de moeite waar is om een kijkje te nemen op 5 april.

Groetjes,
xCasanovaa.
 

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Ik hoop dat er inderdaad veel spelers terug komen factions spelen, want er spelen best weinig mensen op factions de laatste tijd omdat ze weten dat er een reset komt. Wat ik wel alvast kan zeggen is dat het een prachtige faction server word en het zeker de moeite waar is om een kijkje te nemen op 5 april.

Groetjes,
xCasanovaa.

Mooi, Ik verwacht er veel van :P
 

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
Ik kom na de opening van HG 2.0 war. ook niet terug.....
maar de rede is niet alleen 1.9 mc maar ook aan een paar andere redenen die andere mensen die mij kennen
vast al wel weten

~Panda
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Ik hoop dat er inderdaad veel spelers terug komen factions spelen, want er spelen best weinig mensen op factions de laatste tijd omdat ze weten dat er een reset komt. Wat ik wel alvast kan zeggen is dat het een prachtige faction server word en het zeker de moeite waar is om een kijkje te nemen op 5 april.

Groetjes,
xCasanovaa.
Wat komt er precies
 

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Wat zijn ongeveer dan nu de aantal die spelen op factions

Op het moment spelen oud Teacher en INSAN3 vooral van de oudere tijd, maar ik heb al van wat mensen gehoord dat ze idd terugkomen :P
 

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Als iedereen weer aardig tegen mij doet :p
Sorry hoor maar, Dan moet je toch ook echt naar jezelf kijken... Hoeveel mensen je hebt insided/verraden.
Als je aardig voor mensen bent, Zullen zij ook aardig voor jou zijn :)
 

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Sorry hoor maar, Dan moet je toch ook echt naar jezelf kijken... Hoeveel mensen je hebt insided/verraden.
Als je aardig voor mensen bent, Zullen zij ook aardig voor jou zijn :)

Naar mijn mening is en blijft factions een spel. Zolang mensen zich naar behoren kunnen gedragen doe ik niet moeilijk, ook al insiden en tptrappen ze, zolang het met respect naar elkaar gaat.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Status
Niet open voor verdere reacties.