Factions Update, Paintball, Friends & Staff!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen week zijn er weer een hoop server updates geweest.

Factions Update
De factions spawn is volledig vernieuwd. Deze is nu omringt door een WarZone waar je snel tegen andere mensen kunt vechten. Er zijn mob- en animalspawners te vinden, een gebouw vol info, een servershop en repair signs, en mobarena's en pvparena's (waar op dit moment nog aan gewerkt wordt).
Ook zijn de gratis en donateur kits volledig vernieuwd en veel beter gemaakt.
Een verandering die we aan hebben gebracht is dat tnt en creepers nu obsidian kapot kunnen maken na enkele hits.

Paintball
De eerste Arcade Game sinds de sluiting van de Arcade server is weer terug. Paintball was altijd al een van de populairste games in de arcade en ook nu wordt het weer veel gespeeld. Hier hebben we dan ook niet al te veel aan veranderd. Er zijn voor het gemak nu getallen voor de paintball ranks gezet zodat je makkelijk ziet hoe hoog een bepaalde rank is. De paintball lobby is veranderd, als je dood bent kun je je nu vermaken met een paar parcours voordat het volgende potje start.

Friends
Op dit moment is het nog zeer beperkt en in testfase, maar onze /friend plugin werd meteen veel gebruikt.
De bedoeling hiermee is dat je vrienden toe kunt voegen, kunt zien wie van je vrienden er online zijn en op welke server, en met je vrienden in een aparte chat kunt praten.
De friend plugin wordt binnenkort geupdate met meer functies en bug fixes :)

Staff
Misschien hebben jullie het een tijdje geleden meegekregen, maar mcnl2011 heeft het moderator team verlaten. Hij heeft simpel gezegd niet veel tijd meer voor minecraft en heeft er zelf voor gekozen om daarom uit het team te stappen. Applausje en veel dank voor zijn inzet gedurende zijn moderator tijd. Hij heeft voor voor de community gedaan, waaronder livestreams voor de haunted spelers waar ze samen met hem konden bouwen in een speciale stad.

We verwelkomen ChaoticAccuracy! Hij is sinds vandaag onderdeel van de haunted staff. Hij zal de rol van Helper op onze SkyBlock/SkyGrid server vervullen. We wensen je veel succes en plezier :)
xEvilCraftx heeft na een succesvolle periode als Helper een promotie naar Moderator gekregen, hartelijk gefeliciteerd en succes in je nieuwe rol!

Binnen korte termijn gaat het staff team nog verder uitgebreid worden. We vragen aan jullie aub geen sollicitaties te sturen, of om te smeken om een staff rank. Dit heeft absoluut geen invloed en werkt alleen maar tegen. Bedankt voor het begrip in ieder geval :)

~ Het Haunted Team
 
  • Like
Reactions: xEvilCraftx

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
yooo cheers dudes!
 

KingDannyOne

Niet Verified
2 mei 2014
13
3
122
24
Remy???

Wie vraagt word overgeslagen :lol: '' aanpakken die hap :P ''
 

Sem2028

Niet Verified
23 mei 2014
1
0
38
Hallo remy,
ik ben Sem2028 ik ben gebanned omdat ik 'reclame' maakte ik stuurde een msg naar een vriend met een server erin dat deed ik omdat ik met hem erop wilde spelen.Ik speel ellke dag vanaf 15:00 op deze server tot en met 18:00 Please unban me Ik zou je voor eeuwig dankbaar zijn.
 
X

xEvilCraftx

Guest
Sem2028 zei:
Hallo remy,
ik ben Sem2028 ik ben gebanned omdat ik 'reclame' maakte ik stuurde een msg naar een vriend met een server erin dat deed ik omdat ik met hem erop wilde spelen.Ik speel ellke dag vanaf 15:00 op deze server tot en met 18:00 Please unban me Ik zou je voor eeuwig dankbaar zijn.
Dit is niet de juiste Forum sectie om dit te melden. Ga naar ''Forums > Unban aanvragen"
 
X

xEvilCraftx

Guest
Als je de laatste alinea goed leest heb je je antwoordt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.