Factions: terugkeer?

Willen jullie een terugkeer van de factions server?


  • Total voters
    113
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
:D :D, ik ben weer back als het online komt <3

Mvg,
Cas
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Maar @remymine , word het dan met Nether spawn? Of ech vroeger vroeger? Dus met oude spawn, met oude sell en but shop en tokens enzo? Of weer met shells etc.?

Mvg,
Cas
 

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
Daarom is het nu ook niet online he ;) Nu fixen we de huidige servers.
Ik verwacht komende we(e)k(en) ook geen 100 Ja stemmen.
Heey remy.. ligt eraan je moet de factions server wel fixen dan met 1.7.10 want daar heb je de beste pvp..
 

heyikbeneenpan

Niet Verified
7 jul 2016
0
1
15
91
Met de terugkeer van factions ben ik bang dat de community weer zo giftig wordt dat alle normale spelers het voor gezien houden omdat sommigen zich systematisch niet normaal kunnen gedragen.

Ik ben tegen de terugkomst van factions en geen fan van pvp servers in het algemeen omdat ze veel lui aantrekken waar je geen gezellige community mee kan vormen. Buiten dat hackt 80% en daar zullen ze nooit mee stoppen.

Verspilde moeite.
Wtf man, waarom zo negatief

Hoi
 
  • Like
Reactions: Cas

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Met de terugkeer van factions ben ik bang dat de community weer zo giftig wordt dat alle normale spelers het voor gezien houden omdat sommigen zich systematisch niet normaal kunnen gedragen.

Ik ben tegen de terugkomst van factions en geen fan van pvp servers in het algemeen omdat ze veel lui aantrekken waar je geen gezellige community mee kan vormen. Buiten dat hackt 80% en daar zullen ze nooit mee stoppen.

Verspilde moeite.
Geef mij eens 1 goede reden, waarom pvp mensen gelijk geen gezellige communty is.
En Datdus, ik wil niet veel zeggen, maar heel Haunted is gekomen voor Factions. En nu allemaal denken van oh nee waar zijn de mensen?; die zijn weg vanwege het verneuken van Factions, het is toch echt zo..
Als ik aan Haunted denk denk ik als eerste aan die tijden Factions.. Maar omdat jij het ook niet leuk vind 'pvp servers' moet je gelijk ook zeggen dat ze lui aantreken die geen gezellige community zijn? Wow man..
En nu even eerlijk Datdus, veel spelers zijn gequit vanwege dat Factions geef toe!

Mvg,
Cas
 

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
als iemand het met mij eens is dat surpreme weer in de shop moet, moet die dat ff zeggen
ja nou da s kut en btw je krijgt er maar een paar extra features bij koop een kleine rank ofzo of gwn helemaal niks
 

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
Met de terugkeer van factions ben ik bang dat de community weer zo giftig wordt dat alle normale spelers het voor gezien houden omdat sommigen zich systematisch niet normaal kunnen gedragen.

Ik ben tegen de terugkomst van factions en geen fan van pvp servers in het algemeen omdat ze veel lui aantrekken waar je geen gezellige community mee kan vormen. Buiten dat hackt 80% en daar zullen ze nooit mee stoppen.

Verspilde moeite.
hackt? krijg een goeie anti cheat die niet de normale spelers verhindert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.