Factions: terugkeer?

Willen jullie een terugkeer van de factions server?


  • Total voters
    113
Status
Niet open voor verdere reacties.

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Ik vind het alsnog een beetje scumbag dat mensen tegen gaan stemmen als ze het zelf niet spelen. Geef andere mensen wel gewoon de kans om op Haunted dingen te doen die zij leuk vinden. Anders zou ik ook gewoon 'tegen' hebben gestemd op jouw favoriete server.
 
  • Like
Reactions: That_Hobo_Sound
D

Datdus

Guest
Ik kom even terug op wat ik eerder zei. Het zou raar zijn als niet iedereen zou mogen stemmen of je nou wel of niet speelt. Het komt er op neer dat dit een interessepeiling is.
 

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Ik kom even terug op wat ik eerder zei. Het zou raar zijn als niet iedereen zou mogen stemmen of je nou wel of niet speelt. Het komt er op neer dat dit een interessepeiling is.

Zou het dan niet eerlijker zijn om van alle gamemodes een interesse peiling te maken en aan de hand van interesse keuzen te maken?
 
D

Datdus

Guest
Sorry als ik weer negatief ben maar ik vind het echt heel zielig dat mensen die het zelf niet spelen tegen stemmen.
Zoals @vipwachtwoord zei. ;)
De tegen stemmen moet je niet zo op letten in eerste instantie kijken we naar de voor stemmen. Als er genoeg mensen willen is er natuurlijk altijd te praten.

De regel was alleen ingevoerd zodat we niet tegen de wil van de meerderheid in gaan. Stel je voor dat er 102 voor stemmen zouden komen maar 1000 tegenstemmen dan zou in principe de grens behaald zijn maar de community overwegend tegen zijn. ;)
 

Bosch

Niet Verified
28 mei 2016
0
0
13
21
Factions moet terug ik heb mijn rank gekocht voor factions ik speel al zo'n 2 jaar op haunted altijd leuk gevonden en nu op eens geen factions meer ik hoop dat jullie het terug laten komen :'(:)
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
De tegen stemmen moet je niet zo op letten in eerste instantie kijken we naar de voor stemmen. Als er genoeg mensen willen is er natuurlijk altijd te praten.

De regel was alleen ingevoerd zodat we niet tegen de wil van de meerderheid in gaan. Stel je voor dat er 102 voor stemmen zouden komen maar 1000 tegenstemmen dan zou in principe de grens behaald zijn maar de community overwegend tegen zijn. ;)
Alsnog vind ik het een beetje focked op dat mensen negatief stemmen. Ik snap dat jullie het doen om een beetje de statistieken te bekijken, maar mij lijkt het toch beter om alleen een 'positive' button te hebben. Again. Ik snap het wel, maar ik deel ook de mening van @NeonLight
 
D

Datdus

Guest
En bedenk jullie
Alsnog vind ik het een beetje focked op dat mensen negatief stemmen. Ik snap dat jullie het doen om een beetje de statistieken te bekijken, maar mij lijkt het toch beter om alleen een 'positive' button te hebben. Again. Ik snap het wel, maar ik deel ook de mening van @NeonLight
Er zijn ook veel mensen die gewoon tegen zijn omdat ze liever een andere server terugzien, die mogen zich ook uitspreken.
 
  • Like
Reactions: LittleToNi10

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
En bedenk jullie

Er zijn ook veel mensen die gewoon tegen zijn omdat ze liever een andere server terugzien, die mogen zich ook uitspreken.
Snap ik, maar dan moeten ze dat aangeven en dan niet een andere server af gaan kraken. Ik zie ook liever Prison terug, maar dat geeft voor mij geen reden om factions te benadelen
 

Xezza

Niet Verified
25 jul 2015
32
8
127
17
Dankjewel remy dat je dit doet. Ik hoop echt dat het gaat lukken al heb ik mijn twijfels. Maar als je het niet probeert weet je het niet!!
Ik heb ook een bericht op haunted facebook erover gezet met link erbij maar dat valt niet echt op en haunted twitter kan ik wel ergens op antwoorden maar dan valt de link ook niet op. :(
Hey Dylan! xD faction member <3 heb ja gestemd
 
  • Like
Reactions: skyblockdylan

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
hallo,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik op haunted speelde.
Voor de mensen die mij niet kennen, ik ben Pelle aka wolfpelle.
Ik heb ongeveer 1,5 à 2 jaar geleden veel gespeeld op haunted. Hierna ben ik eigenlijk helemaal gestopt
met minecraft en heb ik een tijdje veel andere games gespeeld.
Hierin miste ik vaak het progress idee in, het met meerdere mensen spullen verzamelen
en steeds groter en sterker worden. Dit vind ik het leukste aan Factions. Je kan met meerdere
mensen steeds een sterkere faction maken en uiteindelijk aan de top komen.

Daarom besloot ik om het weer eens te proberen. Mijn favoriete faction server was vroeger Haunted
omdat dit één van de enige servers was met een leuke Nederlands community op factions.
Maar tot mijn grote schrik was factions verdwenen van Haunted. Na even zoeken op het forum kwam ik hier terecht.
Ik denk dat het goed is voor de server om factions weer terug te laten keren.
Je spreekt hiermee een hele grote groep minecrafters aan, namelijk de pvpers. Nu heb je alleen kitpvp en miners.
Kitpvp is leuk om even te doen, maar je gaat niet alleen maar kitpvp spelen.
Miners (oftewel prison) zou ik niet meteen zien als een pvp server, pvp is hier een veel kleiner onderdeel van
dan bijvoorbeeld bij factions. Je zou dus veel meer mensen aantrekken door de faction server weer toe te voegen.

De oude faction server was ook niet perfect, er zaten aardig wat problemen in waardoor ik
uiteindelijk ook ben gestopt. Ik zet even mijn problemen op een rijtje zodat jullie er misschien wat mee kunnen doen :)
Als eerste zou ik de mcmmo plugin WEL houden, alleen sommige onderdelen wat gelimiteerder houden.
Zo zou ik het Axes level locken op ~200 aangezien Axes op een hoog level erg 'OP' is. Ook zou ik van Unarmed
de skill 'disarm' weghalen. Hierdoor konden mensen zonder ook maar iets de hele tijd de spawn uitrennen
en proberen jou wapens te stelen door je alleen maar te hitten.
Andere skills zijn in principe niet te sterk als de levels niet te hoog worden. Dan komen we bij het volgende punt,
sommige van de voordelen van de betaalde ranks zou ik weghalen.
Onder andere de levels van mcmmo, omdat de ranks hierdoor veel te snel geleveld zijn naar erg hoge levels.
Ook de locked chests zou ik weghalen. Deze zorgen ervoor dat de al je spullen eigenlijk veilig zijn en met een grote groep
vips zelfs een ungriefeble base kunt maken.
Deze dingen zou ik vervangen door items waardoor het voor je makkelijker gaat.
Armor, swords etc uiteraard maar ook dingen als obsidian om je base te maken is handig.
Ook zou je vips geld kunnen geven om uit te geven in de shop.
Als derde punt zou ik de faction server een eigen, aparte economy geven, met een shop
waar je zo goed als alles kan kopen en verkopen. Hierdoor creëer je buiten het pvpen veel meer dingen om te doen
waardoor de server meer speler behoud. Mensen kunnen farms maken waarvan ze de items kunnen verkopen etc.

Dit zijn wel de belangrijkste dingen die ik graag verbeterd zie worden ALS de faction server weer terug komt.
Ik heb er in ieder geval zin in. Ik hoop jullie ook ;)
Bedankt als je het helemaal gelezen hebt :)

Pelle aka wolfpelle
 
  • Like
Reactions: skyblockdylan

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Als de 614 mensen die dit topic hebben gelezen nou even ja hadden gestemd hadden we er al geweest :)
 

Xezza

Niet Verified
25 jul 2015
32
8
127
17
Ik heb rank ''God'' gekocht voor factions jammer dat 't nu weg is :(

laten we hopen op naar de 100 :p
Ik vind het zelf ook wel sneu als je tegen stemd bijvoorbeeld als je t niet speelt of als je iemand niet mag en 't speelt...
zoals @vipwachtwoord & @NeonLight al zeiden.
Ik had op factions like 600uur gespeeld...
op factions alleen..
dat is best veel en dat laat ik dan ook niet zomaar achter me.
 

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Goed dat dit gebeurt, alleen ik denk dat dit al te laat is. De oude factions spelers zijn weg, en na zo'n lange tijd hebben we allemaal al iets anders gevonden. Natuurlijk hoop ik wel dat Factions zijn terugkeer doet en zijn hoogtepunt weer bereikt.

(Bump)
 

NeonLight

Niet Verified
7 nov 2015
39
2
114
21
Goed dat dit gebeurt, alleen ik denk dat dit al te laat is. De oude factions spelers zijn weg, en na zo'n lange tijd hebben we allemaal al iets anders gevonden. Natuurlijk hoop ik wel dat Factions zijn terugkeer doet en zijn hoogtepunt weer bereikt.

(Bump)
+1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.