Open [factions] lagg, ceggs, obbi dura ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Hola,

Ceggs // Ik weet niet op het aan de faction plugin ligt maar de creeper eggs werken niet goed. Als ik ze plaats waar ik DUIDELIJK een airpocket zie ontploft het niet aangezien eronder nog water zit... maar dat hoort niet wanneer er een airpocket zit hoort de cegg dat block opteblazen aangezien het een AIRPOCKET is.. heb het getest op heel veel andere servers en daar werkt het voor een of ander gek reden.. dus ik vraag me af of dit fixed kan worden?

Lagg // Er is de laatste tijd HEEL erg veel lagg, wil je gaan pvpen staat de speler opeens stil en 10 seconden later zie je hem 100 meter van je vandaan... of als je blocks wilt gaan hakken dat je die niet kan breken maar dat je er 7x op moet rammen voordat de block eindelijk gebroken is.. veel mensen zeggen dat het aan de Friends plugin zit maar daar heb ik geen verstand van dus dat laat ik aan jullie over.

Obsidian Durability // Ik zag op veel andere servers dat je doormiddel van een Aardappel/Wortel/Stick je de durability van de obsidian kan zien doormiddel van op de obsidian te slaan. En dit is HEEL handig tijdens het raiden. want dan kan je kijken of je damage hebt gedaan aan de base dan de heletijd de base zitten opteblazen en 4 stacks tnt verspild terwijl je geen damage doet aan de base dus ik vraag me af of dit erin zou kunnen komen.

Ben je hier tegen, geef dan aub een goed argument waarom je er tegen bent. En wil je dat DIT gaat veranderen reageer dan en geef dit Topic een cookie :D

Adios

Senior // @remymine
 

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Ben het hier 100% mee eens aangezien ik zelf de afgelopen paar dagen heel veel last heb gehad van lagg,
Door bepaalde laggspikes ben ik ook stuff etc verloren op sommige gamemodes. Dit komt doordat bijvoorbeeld: ik en me enemy vast kwamen te zitten in een fight en hij mij wel kon hitten en ik hem niet.

Even over de Ceggs, ik vind ook dat dit moet worden gefixed ben niet echt een ervaren faction speler maar ben wel slim genoeg om te weten dat een airpocket genoeg is voor een effectieve explosie ;)

Dat gebeuren met de Obsidian Durability heb ik zelf nog nooit over nagedacht maar eigenlijk is het echt handig.

Hopelijk kan hier inderdaad wat aan gedaan worden :)

Mvg,
Sheep
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik heb totaal niet zo veel last van lagg.
En met die patato is idd wel handig hoor!
 

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
25
Balegem (België)
Ik heb bijna geen lag, maar wanneer ik begin te minen heb ik wel voortdurend lag en komen de blokken plots weer terug en verspring ik van hier naar daar! :p

Maar voor de rest ben ik wel heeeeel tevreden met de nieuwe factions! (Als hij nog nieuw is ondertussen? ;) )
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Durability checken van obbi is zeker heel handig middel voor tijdens het raiden, dus zou zeker een + zijn!
De lagg is al wel minder geworden bij mij, nu /friends eruit is gehaalt, gister laggde ik me nog dood.
Ik zou het niet weten van de creeper eggs. Volgens mij moet de onderste deel van de creeper droog staan, want daar komt de explosie vandaan, anders werkt hij niet
 

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Ik zou het niet weten van de creeper eggs. Volgens mij moet de onderste deel van de creeper droog staan, want daar komt de explosie vandaan, anders werkt hij niet

Nop, wanneer er een airpocket is hoort de creeperegg dat gewoon te kunnen opblazen zo werkte het altijd al maar nu kan het niet op een of andere manier.. ik denk dat het aan de faction plugin ligt maybe.. idk zoals ik zei dat laat ik wel aan remy over.
 

Duckfood

Niet Verified
31 jul 2015
10
1
15
als er op de bodem water is en een airpocket er boven dan doet een creeper explosie niets aangezien hij ontploft in het water, is al zo sinds creepers in minecraft zijn :P
 

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
We weten dat een creeper aan de onderkant opblaast, het gaat er alleen om dat als we hem omhoog hitten er door de lagg niks opgeblazen wordt.
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
De plugin (neem aan dat dat er voor zorgt) die de durability van obsi laat zien kunnen we mee nemen in staff overleg. Betreffende de lagg daar zijn we van op de hoogte. Deze lagg is niet aaleen iets van factions. We bemerken het over het gehele haunted netwerk en zijn er druk mee bezig. Wat betreft tnt in airpockets die het niet doen verwijs ik toch naar @remymine aangezien ik vermoed als het elders wel werkt dat het een server instelling is, net zoals dat tnt uit staat op survival en zo
 

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
De plugin (neem aan dat dat er voor zorgt) die de durability van obsi laat zien kunnen we mee nemen in staff overleg. Betreffende de lagg daar zijn we van op de hoogte. Deze lagg is niet aaleen iets van factions. We bemerken het over het gehele haunted netwerk en zijn er druk mee bezig. Wat betreft tnt in airpockets die het niet doen verwijs ik toch naar @remymine aangezien ik vermoed als het elders wel werkt dat het een server instelling is, net zoals dat tnt uit staat op survival en zo

Danku :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.