Extreme lagg?

  • Topicstarter KjeldVeldhuizen
  • Startdatum
  • Topic Volgers 6

Hebben jullie ook last van extreme lagg?


  • Total voters
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Hallo,

Hierbij een poll om te kijken hoeveel mensen er last hebben van lagg.


Mvg,
~kbkjelveld
 

Joeri076

Supreme
Joeri076
Joeri076 ✔
Supreme
7 apr 2015
144
8
154
31
heey @KjeldVeldhuizen ,

bij skyblock is er ook vaak extreme lagg word er gek van
je kunt niksmeer fatsoenlijk bouwen jammer genoeg hoop dat ze er
iets aan kunne doen

Mvg,

Joeri076
 

Laho1989

Niet Verified
21 sep 2015
34
4
79
Je poll is een beetje onduidelijk. Wat is soms? En hoezo extreem? Ik heb af en toe lagg. Maar kan wel gewoon mn ding doen.
 

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Zekers, mensen staan stil echt letterlijk stil ze krijgen geen knockback en ik kan hun door hun Gapples heen hitten en ze zijn dood.
Tegenwoordig stop ik met hun hitten en kill ik hun niet omdat ze er niets aan kunnen doen. Maar ik hoop dat dit fixed word

En wat ik ook graag niet wil hebben is dat als mensen dood gaan op kitpvp dat je hun lichaam ziet liggen.
 

Hildex

Verified
Hildex
Hildex ✔
Verified
27 sep 2015
4
1
69
20
De lagg met dat je niet kunt bewegen ofzo heb ik geen last van, maar ik heb erg veel last van Blocklagg op Miners kunnen jullie dat fixen?
 
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Je poll is een beetje onduidelijk. Wat is soms? En hoezo extreem? Ik heb af en toe lagg. Maar kan wel gewoon mn ding doen.

Ik en nog wat meer mensen hoor ik veel over lagg, het hangt natuurlijk van de server waar je op zit af, maar creative kan je amper bewegen of je bugged vast en word gekicked.
 

Laho1989

Niet Verified
21 sep 2015
34
4
79
Ik en nog wat meer mensen hoor ik veel over lagg, het hangt natuurlijk van de server waar je op zit af, maar creative kan je amper bewegen of je bugged vast en word gekicked.

Dat bedoel ik dus, welke server ;) Nu omschrijf je het beter. Op skyblock alleen soms eens hapering. Maar ach..
 

joris D

Niet Verified
19 okt 2015
2
0
45
23
Gouda, ZuidHolland
instagram.com
Ik heb geen server lagg of block lagg bij mij loopt alles soepel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.