Examen uitslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
2nlgyf9.gif

De examens zijn voorbij, de uitslagen bekend of bijna bekend
;) De staff van hauntedmc feliciteert graag iedereen met het behaalde resultaat.

Maar in bijzonder natuurlijk onze eigen altijd vriendelijke super geweldige owner
,

Remymine van harte man, geweldig gedaan
20ff285.jpg
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Denk dat hier verwarring ontstaat met dat ze in België normale toets/repetitie weken ook examens noemen :P
In Nederland zijn dat de allerlaatste toetsen in de laatste klas van het middelbaar onderwijs die bepalen of je een diploma krijgt of niet en verder kunt op mbo/hbo/universiteit.
Maar anyway, toch succes voor iedereen die nog moet bikkelen om over te gaan / te slagen :D
En bedenkt voor alle felicitaties :D
 
  • Like
Reactions: flowxdutyx

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Denk dat hier verwarring ontstaat met dat ze in België normale toets/repetitie weken ook examens noemen :p
In Nederland zijn dat de allerlaatste toetsen in de laatste klas van het middelbaar onderwijs die bepalen of je een diploma krijgt of niet en verder kunt op mbo/hbo/universiteit.
Maar anyway, toch succes voor iedereen die nog moet bikkelen om over te gaan / te slagen :D
En bedenkt voor alle felicitaties :D

het is er iest tussen we hoeven enkel naar school om dat proefwerk in te vullen (het is geen examen maar een proefwerk oficieel dan) maar het is hetzelfde als ze in belgie doen in de laatste jaar middelbaar van 1-6 hetzelfde systeem
PS wat hebben julie dan op het einde voor elke 'raport' gwn toetsen of ....
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
het is er iest tussen we hoeven enkel naar school om dat proefwerk in te vullen (het is geen examen maar een proefwerk oficieel dan) maar het is hetzelfde als ze in belgie doen in de laatste jaar middelbaar van 1-6 hetzelfde systeem
PS wat hebben julie dan op het einde voor elke 'raport' gwn toetsen of ....
Examens heb je alleen in klas/leerjaar 6 in principe (als je vwo doet, anders gewoon het laatste jaar [4/5] ) . Toetsen voor je rapport noem je repetities.
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Examens heb je alleen in klas/leerjaar 6 in principe (als je vwo doet, anders gewoon het laatste jaar [4/5] ) . Toetsen voor je rapport noem je repetities.
'repetities' (nog nooit van gehoort) in belgie voor het middelbaar is dat proefwerken (staat minstens 5keer op een brief en bovenaan die 'toets' )
 
F

FenneEm

Guest
'repetities' (nog nooit van gehoort) in belgie voor het middelbaar is dat proefwerken (staat minstens 5keer op een brief en bovenaan die 'toets' )

@jan28 Remy heeft wel gelijk mijn leraar zei altijd dat repetities een duur woord was voor toets (is ook wel zo) van het woord repetitie werd ik zenuwachtig.
@remymine huh? leerjaar 6 maar Retep doet VWO+ 2 talig en die doet er 7 jaar over zei ma. hoe zit dat?
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Aww Fenne toch, volgend jaar lukt het je wel :)
 

TheGodPvperStan

Niet Verified
18 jun 2015
2
0
23
mijn vriend Kokokong_2 is zijn zwaard verloren door snapshot112 en hij zij : ik vindt het wel grappig
en mijn vriend zit echt nou zo op de laptop::( wil jij zorgen dat Kokokong_2 zijn zwaard terug krijgt ps het is een dia sword en hij was geenchanted.
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
mijn vriend Kokokong_2 is zijn zwaard verloren door snapshot112 en hij zij : ik vindt het wel grappig
en mijn vriend zit echt nou zo op de laptop::( wil jij zorgen dat Kokokong_2 zijn zwaard terug krijgt ps het is een dia sword en hij was geenchanted.
Mooi examenresultaat. Ik bewonder je werk
 

ricolopes

Niet Verified
27 apr 2014
23
0
87
denke jij mage wete hehehhe
gefeliecieteerd iedareen #i-speak-good-netterlants :p
 

Eagle1

Niet Verified
18 jun 2015
1
1
25
20
over die winkel;
een computerwinkel
een eigen laptop
veel games voor de pc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.