Geweigerd Even uitleg

Status
Niet open voor verdere reacties.

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
Hallo.


Ik ben dus Banned. Eerst werd ik Geband door de toentijdige mod Kbjkveld. Zoals hij al zei hij kent me niet en weet niet wat ik allemaal kan. Oke snap ik. daarna werd ik geband door dat ik een alt had blijkbaar, Nu zullen jullie wel denken ja dat zeg je nu wel. Maar nu komt het, Ik ben Geband door een Skype gesprek weet ik veel waar het over ging, Ik zal wel iets verkeerds gezegd hebben. Een skype gesprek kan diegene ge edit/bewerkt hebben een beetje Knippen en Plakken en je Hebt zo een ban klaar. Ik weet waarschijnlijk al hoe ik geband was. De dag dat ik geband werd op ip (kwam ik ook pas de volgende dag achter dat ik wilde checken hoelang nog). Is waarschijnlijk mijn zusje (noa 10 jaar) Online Gekomen en dachten jullie dat ik online kwam. Dit was dus mijn zusje. Die nu ook op haar account Geband is kwam ze huilend tegen mij vertellen. Dit vind ik dus niet terecht dat jullie zo handelen en meteen van het slechtste uitgaan.

Mvg IKoalaG0D_

(zusjes acc Coowlgamergirl is waarschijnlijk al gewijzigd tegen de tijd dat jullie dit lezen)

Ik hoop dat jullie me begrijpen.

Doei.
 
Laatste update:

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
het is xSantakoalaus_ toentijde
 

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
is goed bedankt dat je zo reageerd ik ben niet meer dat vervelende kind van vroeger :P merk je wel aan mijn taal @coenwitte @remymine
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Dit valt onder de familie smoes regel, en hierdoor blijft de ban staan. Redenen als "Dit was mijn zus/broer" kunnen wij niet meer accepteren als reden van unban, en daarom blijft de huidige ban dus staan.

Mvg Remy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.