Even hallo zeggen

Heb jij je al voorgesteld?

  • Ja

    Votes: 8 61,5%
  • Nee

    Votes: 5 38,5%

  • Total voters
    13

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Ik dacht dat ik al een stel je voor topic had gemaakt achja.


Ik ben dauwdruppel,17 jarige kerel en speel al een tijdje op the haunted network. Ik speelde ook toen het nog fokcraft heette. Ik begon met deze server in aanraking te komen toen ik met een paar mensen in een skype chat zat (met remy erin). Na een tijdje had remy het over zijn server dus ik besloot een kijkje te nemen en ik was na een tijdje erg actief geworden. Ik weet nog goed hoe ik met remy ongewoon veel tokens verdiende met hernaamde items (paper met de naam miley cyrus twerk coupon) die soms voor 100+ tokens verkocht werd in de factions veilingen. Na een paar weekjes werd ik via een broadcast ofzo gevraagt of ik naar de serverhub kon komen.
Daar werd mijn speed op 0 gezet en eerst schrok ik en dacht ik dat ik ban kreeg tot dim of remy zei wil je de blauwe smurfen griep het duurde even voordat ik begreep wat ze bedoelden maarja.

Ik ben van kinds af aan een gamer maar ik doe nog meer dan dat ^^. (Niet doordenken)
Ik speel sinds kleins af aan piano en al een tijdje elektrische gitaar.
Ook spaar ik al een tijdje retro games en consoles.

Verder is er niet zoveel te vertellen dus ik zie jullie wel in de server.
Tot later.
 

mainth

Niet Verified
25 dec 2013
22
16
154
23
Ergens
Miss een leuke game voor pc: HammerWatch kijk maar op steam is een leuke retro game :D en ik speel ook gitaar :P
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik heb dit topic helemaal niet voorbij zien komen :o. Zie hem nu pas voor het eerst.

Welkom op het forum! (maar een paar maanden te laat ofzo)
 

KingDannyOne

Niet Verified
2 mei 2014
13
3
122
24
Hi Dauw,

Welke retro game console's? (verzamel ze ook :) ^^)