Ek pool 2016: doe mee en win een rank of t-shirt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste spelers, staff en anderen die betrokken zijn bij The Haunted Network. Het Europees kampioenschap voetbal staat voor de deur. Helaas zonder Nederland, maar onze zuiderburen doen wel mee. Gaat België verrassen of maken de Duitsers hun favorietenrol waar? Wat gaat Spanje doen na de mislukking van 2 jaar geleden op het wereldkampioenschap? Ben jij de beste voorspeller van Haunted; doe dan mee met de EK Pool!

Wat nu?
Stap 1: Ga naar http://www.centralpool.nl/
Stap 2: Maak een account aan (TIP: gebruik je ingame-minecraft naam)
Stap 3: Login en klik op Subleagues. Zoek hier naar HauntedMinecraft en klik op DOE MEE
Stap 4: Het voorspellen wijst zich vanzelf. De regels staan ook duidelijk op de website zelf.

De winnaar van de EK pool krijgt de gloednieuwe VIP-rank!
Mocht je al een rank hebben als winnaar ontvang je een Haunted Network t-shirt!

Heel veel succes!

Groetjes,
Wasted_Penguin

93621.jpg
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: LeviboyNL

xReyanne

Niet Verified
29 apr 2016
12
5
72
een doos
Ik volg het voetbal niet zo dus ik doe dit keer niet mee. Veel succes voor de mensen die wel meedoen! :grinning:
 

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
21
DonutCity
Ik volg geen voetbal :')
We deden dat is in de klas en ik had juist gegokt :') :')
 

Wasted Penguin

Niet Verified
2 mrt 2016
35
48
159
33
De Lier
www.linguascripta.com
Vrijdag begint het EK. Vergeet je voorspellingen niet definitief in te leveren. 34% van de aanmeldingen heeft nog geen kampioen ingevuld; zorg dat dit net als voorspelde poule-eindstanden, hoeveelheid rode en gele kaarten, topscorer en aantal kaarten wel gebeurd voor vrijdag 21:00 uur.

Duitsland is momenteel favoriet volgens Haunted.
 

X_Roosje_X

Niet Verified
12 dec 2015
15
8
79
23
De Nederlanden
Wie nakt mijn E-Mail! Even serieus ik kan niet meedoen omdat iemand mijn E-Mail gebruikt.... En dit is mijn privé mail! Dus wie nakt mijn mail!?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.