Eindelijk, survival claim plugin Fix!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunted Spelers, na een lange tijd met een irritante claim bug in survival te hebben moeten werken (waarbij je geen offline spelers kunt trusten/untrusten en geen trust all kon doen) is het nu eindelijk gefixed!

Na tientallen dingen te hebben geprobeerd, zoals verschillende server versies draaien, verschillende plugin versies draaien, settings in de plugin aanpassen, nieuwe claim files/oude claim files, is het probleem nu eindelijk gevonden waardoor het niet goed werkte.
Het lag namelijk aan één playerfile (van de 36.000 in survival) die defect was.

De volgende commands zijn nu gefixed:
/untrust (Iemand untrusten wanneer hij niet online is.)
/trust all (En alle andere varianten met all, zoals untrust all, of accesstrust all)(Wanneer je all gebruikt laat je automatisch elke speler toe of juist niet toe iets te gebruiken.)

Hopelijk hebben jullie er veel aan. Ikzelf kan eigenlijk niet zonder deze functies en ben blij dat het weer werkt. Ik ga deze week ook nog de claim plugin vertalen naar het Nederlands zodat het wat gebruiksvriendelijker is.

Nu dit gefixed is kan het laatste werk aan het nieuwe winkelcentrum (voor speler shops) gedaan worden. Wil je de mall alvast zien? Dat kan bij /warp mall. Blijf aub van de huur signs af, dankje.

~ remymine & de haunted staff!
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ohhh nice, hier heb ik echt dik lang op zitten wachten!! ondanks dat ik de laatste 2 weken eigenlijk amper online ben geweest, maar idd, die Accesstrust All was echt hoog nodig :) cheers dude!!!
 
  • Like
Reactions: remymine
Status
Niet open voor verdere reacties.