Een voorstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
We gaan er zeker iets moois van maken. Spoedig haal ik factions en later kitpvp offline om ze om te toveren. Tegelijkertijd gaan we een opzetje maken voor het PvP staffteam.
De PvP gamemodes zullen 1 currency krijgen.
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
I can't wait ;)
 
  • Like
Reactions: artho and Maaraa

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Oude factions.. goede oude tijden :P

Ik weet niet of ik uberhaupt weer ga spelen, maar wel leuk om te zien dat er weer aandacht gegeven gaat worden aan factions. Vraagje over MCMMO. Krijgen donators weer extra MCMMO credits? Mocht dit het geval zijn, dan zal het het fijnst zijn dat alle donators credits krijgen (niet alleen dus de nieuwe donators) en anders gewoon geen enkele speler extra MCMMO credits. Mocht er een shop gaan komen, dan lijkt het me voor de spelers leuker als eer een signshop komt ipv een shop via een command of villager
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Oude factions.. goede oude tijden :P

Ik weet niet of ik uberhaupt weer ga spelen, maar wel leuk om te zien dat er weer aandacht gegeven gaat worden aan factions. Vraagje over MCMMO. Krijgen donators weer extra MCMMO credits? Mocht dit het geval zijn, dan zal het het fijnst zijn dat alle donators credits krijgen (niet alleen dus de nieuwe donators) en anders gewoon geen enkele speler extra MCMMO credits. Mocht er een shop gaan komen, dan lijkt het me voor de spelers leuker als eer een signshop komt ipv een shop via een command of villager
Goed punt.
Misschien dat de donators bij de reset al wat credits krijgen.
Als vote beloning kunnen we zoals vroeger ook credits en XP geven.
 

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Oude factions.. goede oude tijden :P

Ik weet niet of ik uberhaupt weer ga spelen, maar wel leuk om te zien dat er weer aandacht gegeven gaat worden aan factions. Vraagje over MCMMO. Krijgen donators weer extra MCMMO credits? Mocht dit het geval zijn, dan zal het het fijnst zijn dat alle donators credits krijgen (niet alleen dus de nieuwe donators) en anders gewoon geen enkele speler extra MCMMO credits. Mocht er een shop gaan komen, dan lijkt het me voor de spelers leuker als eer een signshop komt ipv een shop via een command of villager
Inderdaad een mooie tijd haha, en opeens was iedereen gestopt na een update ofzo? Hoop dat er veel terug keren na de nieuwe reset, dat wordt nog wat
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Weet niet of het een idee is maar misschien oud faction spelers taggen zodat ze weten dat faction weer word zoals eerst.
 

Tafelpoot_

Niet Verified
5 jun 2017
2
0
13
21
Ik vind zelf vooral dat het naar 1.8 wordt gezet zodat cannons weer gaan werken, misschien is custom spawners een idee?
Bv. dat je een creeperspawner kan kopen in de shop, het wordt dan misschien op, maar dan kan je veel makkelijker aan TNT komen.
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Ik hoop dat er snel een nieuwsbericht komt met wat ze gaan veranderen aan Factions & KitPvP & Alle pvp gamemodes
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik vind zelf vooral dat het naar 1.8 wordt gezet zodat cannons weer gaan werken, misschien is custom spawners een idee?
Bv. dat je een creeperspawner kan kopen in de shop, het wordt dan misschien op, maar dan kan je veel makkelijker aan TNT komen.
Het volledig omzetten naar 1.8 vind ik een goed idee, maar die custom spawners vind ik wat minder.
 

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
Ik was nog iets vergeten te typen.
We kunnen de tokens/shells ook samenvoegen met kitpvp.
Wat bedoel ik hiermee?
Vroeger kon je op kitpvp tokens verdienen en deze gebruiken om dingen te kopen op factions.
Dat was heel handig en het maakte kitpvp ook toffer en uitdagender.

Mvg. artho8

@remymine
Om hier op terug te komen... Dit is een van de grotere redenen dat mensen ook veel op kitpvp zaten.. Daar kon je goed tokens verzamelen voor factions etc, dan kunnen kitpvpers ook wat met hun money. Voeg faction + kitpvp money samen! :D
 

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
Hey,

leuke ideeën, lijkt me ook wel weer leuk om factions te spelen, eigenlijk nooit/niet veel gedaan.
lol ->> We zouden HCF & Factions ook een beetje kunnen mixen, dan is het voornamelijk factions met wat HCF dingen erdoorheen gemixt.
Dus dan denk ik eraan om de kit 'bard' erin te doen, waarmee je effecten kan geven aan je teamleden.

En ook van HCF het claimen met geld ipv power, maar: moet er dan een maximum? Want anders claim je zo een claim die zo groot is dat hij niet meer geraid kan worden.

Ook vind ik het een goed idee om kitpvp money weer met factions te linken, dan verdien je niet alleen maar money met het minen, maar als je goed bent in PvP kan je ook geld verdienen door te pvpen op KitPvP.

Voor de rest goede ideeën @artho :)
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren met factions & kitpvp en eventueel HCF

mvg,
bob

Niet mee eens, van factions moet je geen mix maken van factions/HCF
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
@Maxxooo Was ook maar enkel een idee, ik zit gewoon ideeën te bedenken die misschien leuk zijn bij Factions :)
 

Someone

Niet Verified
13 feb 2017
15
1
62
21
wat ben ik hyped, al kom ik nooit in een faction omdat ik een klootzak was haha, nog ga ik het spelen.

en over die credits. Ik kocht vroeger God puur voor Factions dus de extra's toen nu ook pls @remymine @Datdus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.