Een voorstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Hi haunties

Ik heb een klein voorstel voor staff.

Momenteel is factions echt dood, bijna niemand speelt er nog op.
Dit komt groot en deels door de prison reset, maar ook daarvoor speelden niet veel mensen factions.
Dus mijn voorstel is heel simpel, kan er nog een factions reset komen.
Ik weet het, momenteel is staff heel druk bezig met de bugs van prison op te lossen.
Daarom vraag ik om de reset niet nu te laten gebeuren, maar pas over een maand of 3.
Dan heeft de staff voldoende tijd om factions terug goed te maken.

Het zou ook tof zijn als factions terug is zoals vroeger.
Wat bedoel ik hiermee?
- Een kleine simpele spawn
- De oude plugins terug (Die met /lock, /d, met MCMMO...)
- Een kleine shop waar je items kan kopen
Laat even je mening achter.

Mvg. artho8
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik was nog iets vergeten te typen.
We kunnen de tokens/shells ook samenvoegen met kitpvp.
Wat bedoel ik hiermee?
Vroeger kon je op kitpvp tokens verdienen en deze gebruiken om dingen te kopen op factions.
Dat was heel handig en het maakte kitpvp ook toffer en uitdagender.

Mvg. artho8
 

xReyanne

Niet Verified
29 apr 2016
12
5
72
een doos
Een erg leuk idee! Hopelijk wordt het iets, dan heb je ook meer aan het geld van kitpvp en wordt factions iets levendiger!
 
  • Like
Reactions: xBennie

5XI

Niet Verified
28 feb 2017
87
13
132
21
Nederland
Goed idee! Een factions reset lijkt naar mijn mening toepasselijk. @remymine @Datdus
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
We gaan komende weken factions helemaal aanpakken en dezelfde kwaliteit als jullie vroeger gewend waren!

Denk aan King of the hill, battle arena's, verschillende crates, minder faction beperkingen, betere kits, nieuwe spawn, goede server shops waar je ook kunt verkopen.

Als jullie ideeën zouden willen plaatsen, wordt erg gewaardeerd. :)

Hoe zit het bijvoorbeeld met economy en factions? Op verschillende servers heb je geld dat je in je faction kan stoppen waarmee je land kan claimen, is dat een do or don't?

Mvg Remy
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik (en mijn oude faction) zouden graag willen dat factions is zoals vroeger.
Wat bedoelen wij hiermee?
- SPAWN : Een niet te ingewikkelde spawn die mooi is. Spawners en anvils zouden ook handig zijn. Natuurlijk ook een warzone dichtbij de spawn.
- MINI SHOP : Heel lang geleden was er een heel beperkte shop. Je kon er dingen kopen zoals books, brewstuff, kledij en wapens en een paar soorten blocks. Je kon er niets verkopen, maar hoe kwam je dan aan money? --->
-KITPVP GELINKT MET FACTIONS : Vroeger kon je tokens farmen op kitpvp en die dan gaan investeren in factions. Ik vond dit geweldig, want zo was kitpvp ook veel actiever.
-LOCKS EN BP : Misschien kunnen we ook de locks terugbrengen, maar ze beperkter maken. Het backpack systeem vond ik wel goed. (Als je doodgaat, dat je je backpackspullen verliest)
-DISGUSE : Ranks die kunnen veranderen in mobs, maar geen cavespiders meer. Als je pvp't, gaat je disguse uit.
-KITS : Gewoon dezelfde zoals nu, maar Supreme minder OP maken.
-MCMMO : Het MCMMO-systeem terug bregen met alles erin. (ook axes)
-Eigenlijk een exacte kopie van vroeger.

Dingen zoals crates vind ik niet echt een goed idee. Alleen een beloning (Money, xp, MCMMO) als je vote, maar geen crates.

We kunnen factions misschien ook volledig op 1.8 zetten, want vanaf 1.9 werken de cannons en creeper eggs niet meer zo goed.

Mvg. artho
 
  • Like
Reactions: Stevenn

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Ha Factions, dat was vroeger de bom! Alleen zonde dat TNT destijds zo schaars was. Maar voor de rest vond ik het inderdaad een hardstikke leuke gamemode om te spelen. Ik sta achter alle punten die zijn genoemd door Artho. (Vooral het McMMO)

Hopelijk word oud factions weer eens ingevoegd, stuk leuker als diamond ore zoeken op Prison XD. Die grind heb ik ondertussen al te vaak gedaan
 
  • Like
Reactions: artho

InerdStraffez

Niet Verified
8 mrt 2017
5
4
52
Ergens in Nederland
We gaan komende weken factions helemaal aanpakken en dezelfde kwaliteit als jullie vroeger gewend waren!

Denk aan King of the hill, battle arena's, verschillende crates, minder faction beperkingen, betere kits, nieuwe spawn, goede server shops waar je ook kunt verkopen.

Als jullie ideeën zouden willen plaatsen, wordt erg gewaardeerd. :)

Hoe zit het bijvoorbeeld met economy en factions? Op verschillende servers heb je geld dat je in je faction kan stoppen waarmee je land kan claimen, is dat een do or don't?

Mvg Remy

leuk idee, maybe zonder tnt raiden zodat je minder resources hoeft te verzamelen waardoor er meer gepvpt kan worden, hierdoor heeft factions meer actie zoals vroeger, raideble kan je worden door dtr (deaths till raideble). Ieder factions heeft een bepaalde hoeveelheid dtr, bij iedere death gaat er dan 1 af. totdat je negatief komt te staan. dtr regent dan 1x per uur. Het dtr wordt bepaald door hoe groot de groep is zodat iedereen een evengrote kans heeft om raideble te gaan
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
leuk idee, maybe zonder tnt raiden zodat je minder resources hoeft te verzamelen waardoor er meer gepvpt kan worden, hierdoor heeft factions meer actie zoals vroeger, raideble kan je worden door dtr (deaths till raideble). Ieder factions heeft een bepaalde hoeveelheid dtr, bij iedere death gaat er dan 1 af. totdat je negatief komt te staan. dtr regent dan 1x per uur. Het dtr wordt bepaald door hoe groot de groep is zodat iedereen een evengrote kans heeft om raideble te gaan
Als je met dtr gaat werken, dan ga je het factionsgevoel gaan wegnemen. Factions draait om raiden, pvp en macht. Als je dat raid gedeelte wegneemt, dan kan je evengoed op een kitpvp server gaan pvp'n. Ik snap wel dat je heel graag hcf op haunted wil (ik vind het zelf ook heel leuk), maar je mag factions en hcf niet met elkaar gaan mengen.
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Hey,

leuke ideeën, lijkt me ook wel weer leuk om factions te spelen, eigenlijk nooit/niet veel gedaan.
maar je mag factions en hcf niet met elkaar gaan mengen.
lol ->> We zouden HCF & Factions ook een beetje kunnen mixen, dan is het voornamelijk factions met wat HCF dingen erdoorheen gemixt.
Dus dan denk ik eraan om de kit 'bard' erin te doen, waarmee je effecten kan geven aan je teamleden.

En ook van HCF het claimen met geld ipv power, maar: moet er dan een maximum? Want anders claim je zo een claim die zo groot is dat hij niet meer geraid kan worden.

Ook vind ik het een goed idee om kitpvp money weer met factions te linken, dan verdien je niet alleen maar money met het minen, maar als je goed bent in PvP kan je ook geld verdienen door te pvpen op KitPvP.

Voor de rest goede ideeën @artho :)
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren met factions & kitpvp en eventueel HCF

mvg,
bob
 

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Ha Factions, dat was vroeger de bom! Alleen zonde dat TNT destijds zo schaars was. Maar voor de rest vond ik het inderdaad een hardstikke leuke gamemode om te spelen. Ik sta achter alle punten die zijn genoemd door Artho. (Vooral het McMMO)

Hopelijk word oud factions weer eens ingevoegd, stuk leuker als diamond ore zoeken op Prison XD. Die grind heb ik ondertussen al te vaak gedaan
Lang geleden he steef..
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Lang geleden he steef..
Ewa :P. Kom es aan, overtuig Remy om oud factions weer op te zetten en we gaan hier weer lekker spelen ;).
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Hey,

leuke ideeën, lijkt me ook wel weer leuk om factions te spelen, eigenlijk nooit/niet veel gedaan.
lol ->> We zouden HCF & Factions ook een beetje kunnen mixen, dan is het voornamelijk factions met wat HCF dingen erdoorheen gemixt.
Dus dan denk ik eraan om de kit 'bard' erin te doen, waarmee je effecten kan geven aan je teamleden.

En ook van HCF het claimen met geld ipv power, maar: moet er dan een maximum? Want anders claim je zo een claim die zo groot is dat hij niet meer geraid kan worden.

Ook vind ik het een goed idee om kitpvp money weer met factions te linken, dan verdien je niet alleen maar money met het minen, maar als je goed bent in PvP kan je ook geld verdienen door te pvpen op KitPvP.

Voor de rest goede ideeën @artho :)
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren met factions & kitpvp en eventueel HCF

mvg,
bob
Het zou wel nice zijn als er een bard was ik factions, maar mijn idee was om op een factions server te spelen zoals vroeger. Dus ik zou een mengeling tussen factions en hcf liever vermijden.
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Dus, wie wil er allemaal dat factions wordt zoals vroeger (ook de munteenheid samenvoegen met kitpvp)?
 

realravi

Niet Verified
16 mei 2015
29
2
67
Dus, wie wil er allemaal dat factions wordt zoals vroeger (ook de munteenheid samenvoegen met kitpvp)?
Ging het maar zo makkelijk
Factions zoals vroeger wordt het niet meer, al moet ik wel zeggen dat alle omstandigheden perfect waren, vooral de factions die er toen waren, Mooie fights meegemaakt.
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
@realravi ipv al gelijk te zeggen dat het niet meer zo word zo als vroeger, kan je ook eerst kijken wat er met factions gaat gebeuren
We gaan komende weken factions helemaal aanpakken en dezelfde kwaliteit als jullie vroeger gewend waren!

Natuurlijk zijn sommige plugins outdated, en kun je niet alles exact terugkrijgen, maar dat neemt niet weg van het feit dat er talloze - betere - nieuwe plugins beschikbaar zijn. Ik denk dat remy er vast wel iets moois van gaat/kan maken :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.