Een plek voor jou? (survival1 - medieval)

  • Topicstarter Checkpointx
  • Startdatum
  • Topic Volgers 3
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Checkpointx

Guest
Ik vind het leuk om grote mooie dingen te bouwen, maar vind het ook leuk om verrast te worden, ik heb ook graag actieve mensen om me heen die bouwen ook leuk vinden. Daarom ben ik op zoek naar jullie :D

Om de dingen nu wat makkelijker te maken heb ik een vrienden huis gemaakt waar je even tijdelijk kan wonen tot je zelf een mooi huis/kasteel/?? hebt gemaakt, ik zal je ook helpen met materiaal en waar nodig redstone dingen.

In het vrienden huis heb je:
-Grote gemeenschappelijke ruimte (werkbanken, ovens, etc genoeg)
-Eigen kamer met chest en workbench (als je dat wil)
-Hout / steen / eten (mag je alleen gebruiken om hier te bouwen)
-Waterput
-Genoeg ongeclaimed land in de buurt
-Sneeuw biome

Laat even hieronder een berrichtje achter wat jij wil gaan bouwen en waarom ik je zou moeten trusten.

Dit is alleen voor serieuze minecrafters die lekker willen bouwen, 3 blokjes op elkaar zetten en nooit meer terug komen is niet de bedoeling

Hier even wat pics...

2ylpekp.png


2wq8r5g.png
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Als ik het goed begrijp: een gemeenschappelijk huis met een aantal Minecrafters die er tijdelijk mogen verblijven tot ze een eigen woning hebben?
 
C

Checkpointx

Guest
Als ik het goed begrijp: een gemeenschappelijk huis met een aantal Minecrafters die er tijdelijk mogen verblijven tot ze een eigen woning hebben?

Ja, maar alleen als ze in de buurt van het gemeenschappelijke huis hun echte huis gaan maken
 
C

Checkpointx

Guest
Er is inmiddels een hoop gebeurt, het dorpje is meer invite only geworden, dit om te voorkomen dat er te veel kleine onzin huisjes van 3 blokjes komen.

Inmiddels zijn Inthana, SheepGirl en Twana ook aan indrukwekkende bouwwerkjes begonnen, ben erg benieuwd wat voor moois ze gaan maken!
Ook Quinpop heeft inmiddels een mooi bouwhuis gemaakt vlakbij het kasteel, maar daar was ie iets groots aan het maken, dus wacht nog effe met een screenshot, ben wel erg beniewd :).

Erg leuk om te zien dat het dorpje redelijk van de grond aan het komen is met veel leuke gezellige bouwers!

PS Sheepgirl, er loopt nog steeds een schaap in mn kasteel :p

30uerur.png
 
Last edited by a moderator:

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Er is inmiddels een hoop gebeurt, het dorpje is meer invite only geworden, dit om te voorkomen dat er te veel kleine onzin huisjes van 3 blokjes komen.

Inmiddels zijn Inthana, SheepGirl en Twana ook aan indrukwekkende bouwwerkjes begonnen, ben erg benieuwd wat voor moois zegaan maken! Ook Quinpop heeft inmiddels een mooi bouwhuis gemaakt (staat niet op de screen), ziet ernaar uit dat het dorp redelijk van de grond aan het komen is!

30uerur.png
Graag gedaan :) ik moet alleen nog wat inrichten. :D
 
C

Checkpointx

Guest
Voor de liefhebbers heb ik nu de shop ook uitgebreid....

Er is veel te koop om een mooi huisje te maken, alles voor een prijs die vaak flink lager ligt dan market

2ly1oo6.png
 

StoryOfMelody

Niet Verified
3 dec 2014
37
1
82
29
Het lijkt me erg leuk om hieraan mee te doen :) Waar kan je je opgeven?
 
C

Checkpointx

Guest
het gaat mij erom dat je serieus bent met bouwen dus als je me wat dingen kan laten zien die je op de haunted server hebt gemaakt dan komt dat wel goed :p
 
  • Like
Reactions: StoryOfMelody

StoryOfMelody

Niet Verified
3 dec 2014
37
1
82
29
het gaat mij erom dat je serieus bent met bouwen dus als je me wat dingen kan laten zien die je op de haunted server hebt gemaakt dan komt dat wel goed :p
Ik ben nog vrij nieuw op Haunted survival, creative e.d. ... Dus zo veel heb ik helaas nog niet gemaakt :p
 
C

Checkpointx

Guest
Ik heb gewoon wat slechte ervaring met mensen die eigenlijk niet willen bouwen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.