een nieuw gedeelte in survival

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
heeeeeeeeeeeyyy allemaal,

ik begin me een beetje te vervelen op survival en de andere servers dus ik heb misschien een idee!
een soort survival server zonder spawn enzo gewoon random spawn soort vanilla maar dan met alle commands maar geen /spawn.
maar mijn idee is dan om wel een shop enzo en alle claimblocks die je in survival hebt ook in die server te zetten zodat er misschien weer mooie projecten komen.
het leuke is dan misschien om ook geen /kit god ofzo te kunnen zodat iedereen gelijk begint en geen voordeel heeft waardoor alles wat je dan opbouwt echt zoveel mogelijk zelf het verzamelt enzo waardoor er misschien meer speel plezier is voor mensen die in de normale survival server al heel veel hebben.
en misschien een idee daar spawners mijnen voor iedereen met silk dus niet alleen voor legend en god maar ook gewoon spelers dus iedereen

het is een verzoek dus reageer aub niet te bot hierop het is een idee.

met vriendelijke groet jullie sneaky
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Dan zijn er helaas teveel survival themed servers. Gaat 'm niet worden denk ik.
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
je kunt ook gewoon een rank gaan kopen, dan mag je het zelfde :)
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
jammer want mijn verveling begint mij echt te ergeren
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Branolia zei:
je kunt ook gewoon een rank gaan kopen, dan mag je het zelfde :)
dat gaan hem niet worden met mijn ouders die zijn zelf al tegen minecraft
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
raff666 zei:
1 dingetje.... als je je verveelt op de server ligt dat puur aan jezelf... begin een mooi groot project met veel details en hoppakee je hoeft je 2 maanden lang niet meer te vervelen!! xD hehehehe
kan jij wel zeggen maar ik zit met te weinig claimblocks
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
er is wel een oplossing voor dat je te weinig claimblocks hebt

1 alle onbelangrijke claims deleten met /Abandonclaim

2 of alle claims verwijderen met /Abandonallclaim

zo kun je met een heel nieuw project weer beginnen
vergeet niet dat je als speler maar 1 home kunt maken, dus ga eerst al je claims na waar je die hebt gezet als ze nog te vinden zijn waar je die hebt geplaatst
maak dan eerst een belangrijke basis voor al je stuff, en geef op die basis geen trust aan spelers , om ergenissen te voor komen
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
rick zei:
kan jij wel zeggen maar ik zit met te weinig claimblocks
aaah zo, dus eigenlijk is dit een subtiele manier om aan te geven dat jij vind dat er een nieuwe wereld moet komen zodat jij eindelijk gratis gewoon genoeg claimblocks hebt? :P
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
een klein beetje wel maar van mij mogen de claimblocks ook wel omhoog bij het voten
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
rick zei:
een klein beetje wel maar van mij mogen de claimblocks ook wel omhoog bij het voten
er moet natuurlijk wel een goede motivator blijven om te doneren he... voor 2,5 euro heb je al 10.000 claimblocks!! en als je korting wil kun je ook 50.000 claimblocks kopen voor 10 euro! dat is dus 2,50 euro korting nog eens!
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
raff ik heb natuurlijk altijd toestemming nodig van mijn ouders en die krijg ik nooit want dit is niet eens mijn eigen account
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
op andermans account spelen mag eigenlijk niet, dus pas op met wat je er precies over verteld... dat kan je nog een ban opleveren :P


maar claimblocks kopen kan ook voor iemand anders zijn account in principe ;) gewoon die naam opgeven... is super easy met bankoverschrijving
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
wrm doe je dan niet survival in singleplayer je hebt geen spawn geen ranks en niemand kan je grieven en je hebt geen claimbloks nodig zizo opgelost staat netjes
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
dat sneaky geen eigen account heeft/gebruikt is niet echt een punt, zolang hij zich maar aan de regels houd
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
hij mag er wel op spelen als de echte eigenaar niet op hn speel of als hij toestemming heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.