Een lead

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamer_magma

Niet Verified
9 apr 2016
11
3
79
21
hallo ik was minecraft survival 2 aan het spelen en ik en PvP_Queen_1 waren schapen met een lead aan het trekken maar toen jayden_Bakkum kwam doodde hij het schaap en stal hij het lead van PvP_Queen_1 en hij wou het niet teruggeven en daarna zei ie steeds tegen mij en PvP_Queen_1 ''ik heb geen lead''
dus ik vroeg het nog eens en hij gaf heel de tijd leather en al zijn troep ik vind dit niet kunnen hopelijk word hier iets aan gedaan.
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Heb je bewijzen?Zonder bewijs kunnen ze niet veel...
 

gamer_magma

Niet Verified
9 apr 2016
11
3
79
21
PvP_Queen_1 heeft hem ook gereport en als ze zien dat een paar mensen hem daarvoor hebben gereport dan moeten ze het toch geloven ofniet?
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Nou nee
PvP_Queen_1 heeft hem ook gereport en als ze zien dat een paar mensen hem daarvoor hebben gereport dan moeten ze het toch geloven ofniet?
Je kan zo iedereen die je haat makkelijk reporten een paar vriendjes vragen om te zeggen dat ze iets verkeerd hebben gedaan en dan ban zo gaat dit nu hier gata het om bewijs of de mods moeten het gezien hebben
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Reports kun je melden op https://hauntedmc.nl/support
Hier heb je trouwens wel bewijs voor nodig, zonder geldig bewijs kunnen wij helemaal niks met je report en dan wordt hij dus als ongeldig verklaard.

Mvg Remy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.