Economie again!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
ja ja, het is weer zover, waar eerst enorme problemen bij de Prison economie was, is het nu miners, er zijn 2 beesten (Pullebeest en Nicebeest) die heel goed no life minen, alleen omdat ze ook een shop hebben, en nu alleen toegang hebben tot de max prijzen, gaan ze de hele economie kapot maken, er is al een lange tijd problemen met de economie op deze soort servers, eerst prison, daarna miners, ik ben altijd tegen de prijzen geweest, omdat dan de economie kapot gaat, maar als je lager bent, kan je niet anders dan meegaan, dus ik zou graag willen zien dat hier een regel of iets overkomt, bijvoorbeeld duidelijke max shop prijzen, dan als je hoger dan dat zit, en iemand bewijs heeft, en de mod dat kan bevestigen dat diegene een /plot clear krijgt, zo kan de economie niet kapot gaan, en dan krijg je wel weer gezeur over mensen die hun plot op de coords 10000 bij 10000 hebben ofzo, en dan moeilijk een goede shop kunnen maken, dus misschien is het dan ook een idee /plot visit toe te voegen, waardoor 2 grote problemen wat betreft de economie worden opgelost, natuurlijk zijn er ook andere opties, maar zo zie ik het beste werken, graag meer hierover en natuurlijk reactie:P
 

Teske_

Niet Verified
8 jun 2015
12
0
42
25
Mee eens ze willen dat niemand anders free wordt door hun shop. Wij kunnen niet no life minen zoals hun graag doe er wat aan.
 

Teske_

Niet Verified
8 jun 2015
12
0
42
25
Om de Economie te redden moet je Max Prijzen doen. Doe voor Diamondblocks en Emeraldblocks een limiet van 1.2 miljoen niemand kan hoger dan dat. Dat red je de economie snel en makkelijk
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
het gaat met name over de Diamond en Emerald block prijzen, ze waren in de oude tijden iets van 800k, die zijn toen al eens gestegen naar 1.2miljoen, daarna omdat Joris graag free wilde naar 1.3mil, en nu zijn ze 1.5miljoen door de beesten, dat de hele economie verpest, ik zou het beste voor deze blocks de 1.2miljoen vinden, 800k vind ik ook niet erg:P maar 1.3 wordt al redelijk veel, natuurlijk andere blocks maken ook uit, maar die leveren veel minder op
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Om de Economie te redden moet je Max Prijzen doen. Doe voor Diamondblocks en Emeraldblocks een limiet van 1.2 miljoen niemand kan hoger dan dat. Dat red je de economie snel en makkelijk

ik zei net hetzelfde:P
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
Ohell no prison geen max prijzen :0 gaat me shop naar filistijnen :(

Eco staat net lekker op prison
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Ohell no prison geen max prijzen :0 gaat me shop naar filistijnen :(

Eco staat net lekker op prison

hij bedoeld een max shop prijzen, zodat mensen die erboven zitten een /plot clear krijgt, dan doe je het maar 1x, dit gaat het probleem tegen dat de economie kapot gaat, en de secretshops die in miners dreigen, gaan dan ook weg, er moet dan wel iets komen waardoor het niet uitmaakt op welke rij je plot licht, anders gaat iedereen naar het plot op de 1ste rij
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
Er kunnen gewoon homes gezet worden dusja kwa rijen maakt het eigenlijk niet uit
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Er kunnen gewoon homes gezet worden dusja kwa rijen maakt het eigenlijk niet uit

ow ja, was ik ff vergeten haha maar wat over de max prijzen voor de shops?
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
Wij kunnen niet spelers verplichten om zich aan de prijzen te houden

Echter is het wel slim omdat er dan meer winst geboekt word
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
dit maakt het soms ook leuker een vriend kon als stu'er met de yz mee omdat hij altijd die hoge shops zocht bv de emelards daar verkopen dia daar obs daar gwn de hele map doorennen en je kan al een aardige shop hebben
 

pullie

Niet Verified
6 apr 2015
2
0
30
whaha best grappig, had dit topic nog nooit gezien. Nice dat wij Beesten gezien worden als verhogen terwijl wij alleen reageren op andere. Sterker ik ben juist voorstander van sluiten van shops om daardoor de economie voor iedereen eerlijk te houden. Geen max prijzen voor shops maar gewoon geen eigen shops alleen inleveren op de warps.
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Sterker nog het waren Nicebeest en Pullebeest niet eens, het is allemaal een beetje vanzelf omhoog gegaan. We hadden een nieuwe vaste prijs van 1,25 maar iemand kon zich niet aan de regels houden waardoor het weer 1.4 / 1.5 werd.
 
  • Like
Reactions: jan28
Status
Niet open voor verdere reacties.