Duplicated items... aangeven die handel

Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beste Survival Spelers

Onlangs zijn er diverse duplicate bugs ontdekt voor het duplicaten van Armour, Elytra's en meer.
Wij hebben deze bugs opgelost en er valt niet meer te duplicaten middels dispensers en de minecraft auto armour feature.

Allereerst melden wij hierbij: Het duplicaten van items is strafbaar,
Gezien het het spel zo erg bederft verhogen wij de straf voor duplicaten naar: een ban van 6 maanden, een tokens reset en een claim reset.
Denk dus 3x na voordat je gaat duplicaten.

Maar ik wist dit niet en ik wil geen straf?
In dit topic, of indien gewenst privé via een support ticket op https://hauntedmc.nl/support, kun je je duplicated items melden zonder straf te krijgen.
Wij zullen vervolgens alle items innemen en er zijn verder geen gevolgen voor je. Eerlijk voor iedereen dus.

Wat als ik het niet meld?
Wanneer je je duplicated items hier niet meld en wij komen er op een later moment toch achter dan wordt je gestraft met de nieuwe maatregel van 6 maanden ban, een tokens reset en een claim reset.

Wij zijn niet boos op je, wij willen enkel je eerlijkheid. Dus dit topic, of support ticket, is de kans om het te melden en om schoon schip te maken.

Pig Spawners
Buiten de duplicated items valt het ons ook op dat er nog enorm veel pig spawners op de server aanwezig zijn. Graag deze ook hier melden in het topic zodat deze niet legitieme items uit het spel verwijderd kunnen worden.

Dank voor het begrip.

Remymine & Het Survival team.
 
Laatste update:

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Hopelijk dat de mensen die het doen het eerlijk aangeven... ''Eerlijkheid duurt het langst'' :P
 

ItsJeBoyNiels

Niet Verified
16 jul 2017
0
0
13
23
Beste remymine ik heb 17 elytra's dat komt door de market/gekregen ik heb sommige met zelfde enchant en non enchant maar dat komt omdat ik er net bij 4 weer mending op heb gezet en ik heb ook wel eens van mensen gekregen met un3 en mending1
en gekocht
Gr ItsJeBoyNiels
 

IkLikEenCactus

Niet Verified
26 jun 2017
6
1
69
23
europa
beste remy ik heb 4 elytras met paar enchantments erop eentje heb ik aan een vriend gegeven ik ga het zeggen tegen hem
ik denk dat ze duplicated zijn ik had ze op market gekocht groeten IkLikEenCactus
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Hoe kan je weten of je een duped item hebt ? Heb zelf 1 elytra gekocht met mending & unbr 2 erop. Zou graag willen weten of die duped is of niet voordat ik eventueel bestraft word.
 

KoningStefan038

Niet Verified
18 jan 2015
2
0
38
21
Beste Survival Spelers

Onlangs zijn er diverse duplicate bugs ontdekt voor het duplicaten van Armour, Elytra's en meer.
Wij hebben deze bugs opgelost en er valt niet meer te duplicaten middels dispensers en de minecraft auto armour feature.

Allereerst melden wij hierbij: Het duplicaten van items is strafbaar,
Gezien het het spel zo erg bederft verhogen wij de straf voor duplicaten naar: een ban van 6 maanden, een tokens reset en een claim reset.
Denk dus 3x na voordat je gaat duplicaten.

Maar ik wist dit niet en ik wil geen straf?
In dit topic, of indien gewenst privé via een support ticket op https://hauntedmc.nl/support, kun je je duplicated items melden zonder straf te krijgen.
Wij zullen vervolgens alle items innemen en er zijn verder geen gevolgen voor je. Eerlijk voor iedereen dus.

Wat als ik het niet meld?
Wanneer je je duplicated items hier niet meld en wij komen er op een later moment toch achter dan wordt je gestraft met de nieuwe maatregel van 6 maanden ban, een tokens reset en een claim reset.

Wij zijn niet boos op je, wij willen enkel je eerlijkheid. Dus dit topic, of support ticket, is de kans om het te melden en om schoon schip te maken.

Pig Spawners
Buiten de duplicated items valt het ons ook op dat er nog enorm veel pig spawners op de server aanwezig zijn. Graag deze ook hier melden in het topic zodat deze niet legitieme items uit het spel verwijderd kunnen worden.

Dank voor het begrip.

Remymine & Het Survival team.
Hoe kan je weten of je een duped item hebt ? Heb zelf 1 elytra gekocht met mending & unbr 2 erop. Zou graag willen weten of die duped is of niet voordat ik eventueel bestraft word.
 

KoningStefan038

Niet Verified
18 jan 2015
2
0
38
21
Remy, ik zit met een klein probleempje.

Ik heb voor een enorme bak geld een shulkerbox vol met Elytra's gekocht, maar heb geen idee of deze Elytra's geduplicate zijn. Moet ik deze inleveren? ik zou ze namelijk graag willen houden,...

(PS: mijn username is ThiStefan, zoek me vooral op in de server als dit nodig is)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Remy, ik zit met een klein probleempje.

Ik heb voor een enorme bak geld een shulkerbox vol met Elytra's gekocht, maar heb geen idee of deze Elytra's geduplicate zijn. Moet ik deze inleveren? ik zou ze namelijk graag willen houden,...

(PS: mijn username is ThiStefan, zoek me vooral op in de server als dit nodig is)
Ja deze moet je allemaal inleveren.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hoe kan je weten of je een duped item hebt ? Heb zelf 1 elytra gekocht met mending & unbr 2 erop. Zou graag willen weten of die duped is of niet voordat ik eventueel bestraft word.
1 maakt niet uit, geen probleem.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
beste remy ik heb 4 elytras met paar enchantments erop eentje heb ik aan een vriend gegeven ik ga het zeggen tegen hem
ik denk dat ze duplicated zijn ik had ze op market gekocht groeten IkLikEenCactus
Dank voor het melden, deze zal ik ingame ophalen bij je.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beste remymine ik heb 17 elytra's dat komt door de market/gekregen ik heb sommige met zelfde enchant en non enchant maar dat komt omdat ik er net bij 4 weer mending op heb gezet en ik heb ook wel eens van mensen gekregen met un3 en mending1
en gekocht
Gr ItsJeBoyNiels
Dank voor het melden, ik zal ze ingame bij je ophalen.
 

DayFoesGames

Niet Verified
27 jun 2016
0
0
23
20
AARDAPPELPLANEET
aardappels.nl
Remy, ik zit met een klein probleempje.

Ik heb voor een enorme bak geld een shulkerbox vol met Elytra's gekocht, maar heb geen idee of deze Elytra's geduplicate zijn. Moet ik deze inleveren? ik zou ze namelijk graag willen houden,...

(PS: mijn username is ThiStefan, zoek me vooral op in de server als dit nodig is)


Stefan, die heb je bij mij gekocht, als je online bent en ik ben er ook dan moet je het even zeggen dan krijg je je geld terug, daarnaast moet je de shulkerbox uiteraard inleveren bij Remy

- Gr Day
 

Verschrikkeleuk

Niet Verified
11 aug 2017
0
0
13
21
remy, even een vraag.
ik heb heel veel armor door /kit god wordt dit ook gezien door jullie als duplicated items?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
van wanneer tot wanneer vond deze bug plaats zover jullie weten? ik ben 4/5 maanden nauwelijks actief geweest
Deze bug is er op een onbekend tijdstip ingeslopen en is een maand geleden opgelost. Helaas zijn er nog veel duplicated items in de wereld te vinden die we willen opruimen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.