Duidelijkheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
hey Haunties,

Ik maak dit bericht omdat ik wil duidelijk maken dat ik misschien weer terug kom op de server. (Grote kans)...
Maar het probleem zit er bij mij dat niet veel mensenmij mogen en ik word stuk voor stuk uitgescholden op elke server die ik join... Met hierbij de vraag: Zouden mensen willen stoppen met mij uitschelden en belachelijk maken...! Want dan:kom ik weer online...

'Voel dit niet als dwing of plicht maar als een doodnormale vraag'

(PS; Oke oke, ik ben aardiger geworden)

Gr,
Cas
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Mensen belachelijk maken /schelden is sowieso niet toegestaan. Als het toch gebeurt voel je dan maar vrij om een report topic aan te maken of ingame /report te gebruiken.

Mvg
Twana
 
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Gewoon terug komen en als mensen schelden gewoon reporten en zorgt het staffteam ervoor dat het niet meer gebeurd :)

Mvg,
~kbkjelveld
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Wb man! Althans dat hoop ik toch...
En als er mensen zijn die zich zo gaan gedragen, report ze gewoon of /ignore :P
 

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Oh daarom was je zolang weg? , Najah over dat uitschelden enzo, je weet zelf ook wel hoe dat komt, Let dan zelf ook op je eigen gedrag (Skype). Maar dan alsnog Wb
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Oh daarom was je zolang weg? , Najah over dat uitschelden enzo, je weet zelf ook wel hoe dat komt, Let dan zelf ook op je eigen gedrag (Skype). Maar dan alsnog Wb
Ik weet dat, en dat heb ik nu duidelijk iets aan gedaanindie tussentijd, ik ben wel aardiger :) Wie ben jijnog maar?
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Als ze dat doen maak een chatreport of doe /report (naam) :)
 

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Ik weet dat, en dat heb ik nu duidelijk iets aan gedaanindie tussentijd, ik ben wel aardiger :) Wie ben jijnog maar?

Misschien herinnerd dit je, (ComboSlayers)

Maar ik ben onlangs ook gestopt, niet dat niemand me mag ofzo, Maar omdat ik steeds meer mensen zie stoppen,

Ik hoor van mensen over een faction reset in januari?
Iemand die het weet?
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Misschien herinnerd dit je, (ComboSlayers)

Maar ik ben onlangs ook gestopt, niet dat niemand me mag ofzo, Maar omdat ik steeds meer mensen zie stoppen,

Ik hoor van mensen over een faction reset in januari?
Iemand die het weet?
waarschijnlijk weet de staff hier niet eens iets van...
haunted 2.0 zou dan wel bijna uitkomen misschien is het daar aan gelinkt?
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Misschien herinnerd dit je, (ComboSlayers)

Maar ik ben onlangs ook gestopt, niet dat niemand me mag ofzo, Maar omdat ik steeds meer mensen zie stoppen,

Ik hoor van mensen over een faction reset in januari?
Iemand die het weet?
Ooh ja ComboSlayers,

Eey man 1 question, zullen we wel weer aardig tegen elkaar doe ?
 

Thomas013

Niet Verified
21 feb 2015
16
1
47
Ik denk ook dat op de pvp servers veel mensen zijn die het persoonlijk nemen als je ze killt. Dat is natuurlijk voor niemand leuk. Ze beginnen te schelden en/of te focussen + ze vinden 't zelf extra vervelend als ze gekillt worden. Maar ja, wat doe je eraan.... Welcome Back ;)
 

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Ooh ja ComboSlayers,

Eey man 1 question, zullen we wel weer aardig tegen elkaar doe ?

Dat kan zeker, Ligt natuurlijk ook deels aan jezelf he ;)

Maar je zal me niet meer tegenkomen, Alleen als er nog een reset komt.
 
Laatste update:

Toto_de_blije

Niet Verified
15 mrt 2015
35
11
82
Ik denk ook dat op de pvp servers veel mensen zijn die het persoonlijk nemen als je ze killt. Dat is natuurlijk voor niemand leuk. Ze beginnen te schelden en/of te focussen + ze vinden 't zelf extra vervelend als ze gekillt worden. Maar ja, wat doe je eraan.... Welcome Back ;)
Helemaal mee eens, dit probleem kom ik veel te vaak tegen.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ik denk ook dat op de pvp servers veel mensen zijn die het persoonlijk nemen als je ze killt. Dat is natuurlijk voor niemand leuk. Ze beginnen te schelden en/of te focussen + ze vinden 't zelf extra vervelend als ze gekillt worden. Maar ja, wat doe je eraan.... Welcome Back ;)
Jup dat is zo :P
 

xli.saa_

Niet Verified
5 jan 2016
72
37
164
20
BROODKAST!
Je bent niet de enige die dit meemaakt ik werd ook gepest en dat kwam door mijn naam: 123coolgirllisa. Er werd elke keer gezegt als ik skywars speelden: ha daar hebben we weer die "coole" Lisa :( en werd uitgescholden ( toen wist ik niet wat een forum was en dat dat bestond)

Dus negeer ze gwn dat heb ik ook gedaan en later hielden ze op ik kreeg meer vrienden en dat is nu nog steeds zo :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.