Dubbel zo handig: "dual-wield" demo

Status
Niet open voor verdere reacties.
dw2.PNG


Langzaam maar zeker wordt er steeds meer duidelijk over de 1.9 "combat" update. Behalve nieuwe soorten pijlen voor de boog, gaat het mogelijk worden om meerdere items tegelijk te gwbruiken.

Onderstaand vind je een link naar de demo van Dinnerbone; 1 van de developers van minecraft. Hier gebruikt hij zijn houweel, en heeft een toorts in zijn andere hand. Sterker nog: tegelijkertijd kan hij deze plaatsen! Dus het is niet alleen bedoeld voor 2 zwaarden.

Kijk zelf en oordeel!

Klik hier voor de demo!
 
Last edited by a moderator:

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik denk echt dat het een shit update voor pvp gaat worden.. die pijlen etc lijkt me wel lache.. maar ik heb gehoord van schilden etc. I don't like that :(
 
K

Kogetsoo

Guest
Ik denk dat de meningen flink uiteen gaan lopen qua PvP. Hoe dan ook, Haunted zal zeker rekening houden met de meerderheid.

Zwaard en soup gaat niet gebeuren ;)

Groeten,
Koge
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
haha is natuurlijk wel leuk in de bouw servers :) maar voor pvp en hungergames is dat iets minder "Fun" maar wordt wel een Nice update ;)

Mvg
Twana
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
worden de mobs nu ook 2 keer zo sterk en krijgen we schilden die je in 2de hand kan houden. Dat word pas tanken
 

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Er gaan enorm veel 1.9 updates zijn. Er zijn veel dingen die ik wil uitproberen ( schild, dual , enz. en de nieuwe BLOCK ! niemand weet nog waar 't voor dient ! :p ) Ik kan niet wachten tot 1.9 er al is ^^
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik ben benieuwd ;D
Trouwens voor HG fans: de nieuwe pijlen.. Beetee's mockingjay bow ;3
 
Laatste update:

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
De nieuwe blok heeft geen invloed op ons, het is alleen voor de developers beter bij het renderen van wereld. Het was gwn een grap bij die mannetjes om kampvuur.
 

Windowcleaner69

Supreme
WindowCleaner69
WindowCleaner69 ✔
Supreme
20 sep 2013
99
62
227
Antwerpen
op minecon liet mojang ook de nieuwe dingen zien :

Nieuwe mob die je laat vliegen in end
Nieuwe verbeterde end
Als je dragon verslaat nieuwe soort van end dimensie
Nieuwe bomen die vruchten geve om te eten/blokken mee te maken
en nog veel meer ;)
 

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
23
Er komt ook een nieuwe boss right? Tenminste ik had iets gehoord met The Great A'tuin
 

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
er kwam ook een nieuwe dungeon dacht ik
 

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Een paar dingen die ik heb gevonden. ( 100% zeker dat 't zal komen ) Levitiation ( Vlieg hoger ! maar is gemarkeerd als negatief want je kan er mensen mee killen door fall dmg :) 1ste afb. ) De nieuwe ' Shulker ' Hostile mob ! als je gehit wordt krijg je de levitation effect ! ( 2de afb. ) Andere End map na Enderdragon te killen = ( 3de afb. )
levitation.png
levitation2.png
levitation3.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.