Dropparty

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
335
61
224
Netherlands, Limburg
Gister was er een dropparty vanwege de meer dan 100 bezoekers op de server. Geweldig! En een pluim voor alle medewerkers van The Haunted Network!!!
Ik heb de dropparty ook bijgewoond, uhm... een soort van. Ik deel met jullie een pijnlijk verhaal;

Dropparty, yes! Het was even geleden sinds de laatste dropparty dus ik dacht: "Ben ik blij dat ik net nu online ben" (want dat ben ik zelden lol) Dus ik was er helemaal klaar voor. Ik zag alle minecrafters ongeduldig voor de ingang van de dropparty op en neer springen. Zij zouden over enkele minuten zich rijk voelen met een overvloed aan dia, goud en wat niet!! "En ik ook!!", dacht ik.
Het aftellen was begonnen en ik stond klaar om rond te huppelen om zoveel mogelijk op te vangen. 3....2.....1 en toen..... en toen viel mijn laptop uit!!!! Zo... WTF #@/^* Daar zit je dan. Even tot 10 tellen, rustig blijven. Gewoon laptop opnieuw opstarten en dan nog even een paar dia scoren. Niet dus! Zodra ik weer volledig online was zag ik iemand de laatste drop pakken. Letterlijk! I shit you not!

Ach ja, ik heb deze pijnlijke ervaring geaccepteerd en ben gaan doen waar ik veel plezier in heb, en dat is minecraft spelen op the Haunted Network. En om de pijn te verzachten ben ik gaan minen en heb aardig wat resources bijelkaar gemined.
Hoop de volgende dropparty volledig mee te maken.

Tot in de game!
Laterrrrrr
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ah, dat is zeer spijtig, nouja ik weet zeker dat er nog veel meer dropparty's komen :) Nog betere :P
 
  • Like
Reactions: Nookie_S5
Status
Niet open voor verdere reacties.