Dont necro this!

mogen Hotkeys weer gebruikt worden bij kitpvp

  • ja natuurlijk iedereen kan het gebruiken

    Votes: 12 70,6%
  • nee het is te op

    Votes: 3 17,6%
  • maakt mij niet uit

    Votes: 2 11,8%

  • Total voters
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
ik hoorde laatst van crafthunter dat hotkeys banned eerst dacht ik dat dat een grapje was maar toen zij dauw hierop is echt banned reason hetzelfde als auto soup ummm nee? het is legit mc??? dus ik zie niet de reden dat het gebant moet worden iedereen kan dit gebruiken dus niet oneerlijk voor je mede speler maar ik hoop met deze thread te bereiken dat je weer met je hotkeys mag soupen

-flecx
 
  • Like
Reactions: Pelle

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik denk dat hier bedoelt wordt Macrokeys, die zijn inderdaad verboden. Dat is bijvoorbeeld een knop waar je verschillende dingen tegelijk mee kan uitvoeren, bijvoorbeeld je soup drinken en /refill tegelijk doen met 1 knop. Of je soup drinken en meteen switchen met 1 knop, dit heeft hetzelfde effect als autosoup en dus niet toegestaan.

Gebruik van 1-2-3-4-5 is natuurlijk wel toegestaan.
 
  • Like
Reactions: Pelle

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
Oke maar dauw en de rest zeiden volgens mij echt 12345 enz maar ik snap dat macros zijn verboden dat is oneerlijk voor iedereen die ze niet heeft maar de nummers? Dacht al maar bedankt voor het bevestiging remy
 
Laatste update:

dylanmcpe

Niet Verified
21 feb 2015
76
6
74
22
Het enige wat je met hotkeys in mc kan doen is van item switchen dus geen hack ofzo iedereen kan het gebruiken
~SpringTrap_
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Het enige wat je met hotkeys in mc kan doen is van item switchen dus geen hack ofzo iedereen kan het gebruiken
~SpringTrap_
...
Graag niet op zulke oude topics reagereN :(
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Ik denk dat hier bedoelt wordt Macrokeys, die zijn inderdaad verboden. Dat is bijvoorbeeld een knop waar je verschillende dingen tegelijk mee kan uitvoeren, bijvoorbeeld je soup drinken en /refill tegelijk doen met 1 knop. Of je soup drinken en meteen switchen met 1 knop, dit heeft hetzelfde effect als autosoup en dus niet toegestaan.

Gebruik van 1-2-3-4-5 is natuurlijk wel toegestaan.
Remy dauw banned siri soms mensen die hotkeyen hij zegt dit en doet dit omdat hij niet kan hotkeyen en daardoor soms verliest
 
  • Like
Reactions: Pelle

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
dauw haalt macrokeys en hotkeys volgens mij ook vaak door elkaar
 

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
****** ik krijg een mailtje als jullie hier dingen op posten ja ik heb geen zin in een post die als frankenstein weer tot leven komt xD
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
****** ik krijg een mailtje als jullie hier dingen op posten ja ik heb geen zin in een post die als frankenstein weer tot leven komt xD
Frankenstein? Eng! :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.