Doneren via paysafecard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tibbe48

Niet Verified
4 jul 2014
5
0
35
Ik zou een Rank willen kopen maar je kan alleen maar met paypal betalen maar dat heb ik niet ik zou willen betalen met paysafecard zou dat mogelijk zijn en als je het al weet welke datum?
 

EgoRaptor

Niet Verified
16 nov 2014
1
0
35
31
Dit zou erg handig zijn inderdaad, aangezien ik nog een hoop Paysafecards heb liggen waar ik niets meer mee doe / kan doen.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
komop zeg maak gewoon een paypal accountje, en koppel die aan je bankrekening (zonder credit card kan dat gewoon, ik heb ook geen credit card)
elke week komt er wel weer iemand met een voorstel van ey kunnen we niet deze of die betaal methode gebruiken?
gebruik gewoon paypal, is super makkelijk, en als het je toch niet lukt, mja laat dan iemand anders voor je betalen, zo heeft vroeger wel eens mijn broer wat dingen voor mij betaald toen ik nog geen paypal had :P
 

EgoRaptor

Niet Verified
16 nov 2014
1
0
35
31
komop zeg maak gewoon een paypal accountje, en koppel die aan je bankrekening (zonder credit card kan dat gewoon, ik heb ook geen credit card)
elke week komt er wel weer iemand met een voorstel van ey kunnen we niet deze of die betaal methode gebruiken?
gebruik gewoon paypal, is super makkelijk, en als het je toch niet lukt, mja laat dan iemand anders voor je betalen, zo heeft vroeger wel eens mijn broer wat dingen voor mij betaald toen ik nog geen paypal had :p

Ik heb (bijna) alle vormen van betaalmogelijkheden. Maar als ik nog een hoop ongebruikte Paysafecards hier heb liggen, waar ik eigenlijk op dit moment totaal niets anders mee kan doen, lijkt me dit erg handig om deze hiervoor te gebruiken. Met Paysafecards kun je namelijk alleen dingen kopen, maar dit geld kun je niet op je bankrekening e.d. zetten, voor als je dit nog niet mocht weten.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Ik heb (bijna) alle vormen van betaalmogelijkheden. Maar als ik nog een hoop ongebruikte Paysafecards hier heb liggen, waar ik eigenlijk op dit moment totaal niets anders mee kan doen, lijkt me dit erg handig om deze hiervoor te gebruiken. Met Paysafecards kun je namelijk alleen dingen kopen, maar dit geld kun je niet op je bankrekening e.d. zetten, voor als je dit nog niet mocht weten.

voor als je dit nog niet mocht weten: er zijn veel sites waar je paysafe card tegoed kunt omzetten naar paypal tegoed :)
 

EgoRaptor

Niet Verified
16 nov 2014
1
0
35
31
Nou, ben al vaker opgelicht door die 'sites' wat jij aangeeft. Veel sites zijn onbetrouwbaar.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
haha, oh btw, als je bij rabobank zit.... die accepteren paysafe cards en kunnen dat geld overmaken naar een paypal, en misschien ook wel naar een bankrekening :)
 
  • Like
Reactions: remymine

EgoRaptor

Niet Verified
16 nov 2014
1
0
35
31
Zit bij SNS-Bank, die hebben hier geen regeling voor.
Die sites vertrouw ik ook allemaal niet, dus ik hou die Psc's liever bij me totdat ik er daadwerkelijk iets fatsoenlijks mee kan kopen haha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.