Done.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trouwring

Niet Verified
25 jun 2016
133
29
142
Braboland
Voor mij is dit de druppel. Ik stop met Haunted voor 1 á 2 maanden. Ik ben klaar met; hackers, griefers enz. Mods die soms gewoon niet opletten als mensen met de ergste ziektes schelden en dan even een griefertje bannen. Mensen die hele squad-namen jatten. Zoals mensen op '/survival1' en '/creative' die Twiety hebben gejat. Dan zeg ik daar iets van schelden ze me uit. Echt i'm done. Niet alleen dit maar ook door andere dingen ben ik d'r klaar mee. Ik hoop dat de staff voor zover ze dit lezen er iets aan doen. Normaal ben ik vrolijk en blij. Maar at the moment ben ik boos. Door dit en meerdere dingen.

Goodbye, tot over een paar maanden. Ben nog actief op Whatsapp, Insta en TS soms.
 

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
26
Antwerpen
Niemand heeft gescholden, Twiety is niet gestolen.
Aangezien dat De owner van Twiety geband is bestaat Twiety technisch gezien niet meer.
Dit is niet gestolen.
Btw niemand schelde maar jij zegt wel en ik citeer van de chatlog: iTzMitch19 ga maar naar je hoekie want ik wel
1ste punt: Vriendelijker mag wel tegen iemand die een vraag beantwoord
2de punt: Spreek in een nederlandse zin, dit is half verstaanbaar.
 

Trouwring

Niet Verified
25 jun 2016
133
29
142
Braboland
Niemand heeft gescholden, Twiety is niet gestolen.
Aangezien dat De owner van Twiety geband is bestaat Twiety technisch gezien niet meer.
Dit is niet gestolen.
Btw niemand schelde maar jij zegt wel en ik citeer van de chatlog: iTzMitch19 ga maar naar je hoekie want ik wel
1ste punt: Vriendelijker mag wel tegen iemand die een vraag beantwoord
2de punt: Spreek in een nederlandse zin, dit is half verstaanbaar.

Het is nederlands, ik ben boos. En ik hoor nogsteeds bij Twiety alleen had m'n naam niet 't zelfde dus technisch gezien is dit gewoon flauwekul. En kap ik met deze onzin.
 

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
Ik ben klaar met; hackers, griefers enz. Mods die soms gewoon niet opletten als mensen met de ergste ziektes schelden en dan even een griefertje bannen.
Ik snap je frustratie, maar leg je erbij neer dat hackers griefers en ''bad guys'' er altijd en overal zullen zijn, school, werk, games, overal. En dat de mods soms niet opletten, maak een screenshot? Je kunt nu ook weer van ons /report systeem gebruik maken. Als je voor dit soort dingen weg gaat geef je je zelf op. Dan laat je ze winnen.

Vraag anders eens naar een gesprekje met een van de staffleden, of meerdere.

Denk over je keuzes na.
 

Trouwring

Niet Verified
25 jun 2016
133
29
142
Braboland
Ik snap je frustratie, maar leg je erbij neer dat hackers griefers en ''bad guys'' er altijd en overal zullen zijn, school, werk, games, overal. En dat de mods soms niet opletten, maak een screenshot? Je kunt nu ook weer van ons /report systeem gebruik maken. Als je voor dit soort dingen weg gaat geef je je zelf op. Dan laat je ze winnen.

Vraag anders eens naar een gesprekje met een van de staffleden, of meerdere.

Denk over je keuzes na.

''Vraag anders eens naar een gesprekje met een van de staffleden, of meerdere.'' Probeer ik al veel te lang.
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Dit slaat echt nergens op. Het mod team is flink uitgebreid en is te merken. Altijd wil er wel iemand luisteren. Je bent gewoon boos om het twiety naampje waartoe jullie inderdaad niet het alleenrecht hebben.

gr.
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
''Vraag anders eens naar een gesprekje met een van de staffleden, of meerdere.'' Probeer ik al veel te lang.

Manieren waarop je staf kan bereiken:

- ingame
wanneer dat niet lukt...

- teamspeak
wanneer dat niet lukt...

- support ticket
Deze worden sowieso altijd behandeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.