Disguises moeten voor jezelf zichtbaar zijn of niet?

Disguises moeten voor jezelf zichtbaar zijn?


  • Total voters
    11
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hier een poll over de nieuwe disguises.
Op dit moment kun je je zelf als de disguise zien. Willen jullie zit zo houden, of wil je jezelf als speler zien, je ziet dan dus niet welke disguise je bent, alleen andere mensen zien dat.

Vul de poll in :)
 
D

Deleted member 1580

Guest
Miss handig om dat zelf te kunnen togglen?
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik vind het handiger dat je jezelf ziet, want als dat niet zo is is het vrij moeilijk voor PVP
 

xProgodzx

Niet Verified
12 dec 2014
14
5
42
is leuker dat je het kun togglen want dan kun je als je wil het zelf zien maar als je niet wil dat jezelf ziet en andere een koe bijvoorbeeld
 

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Ik wil dat het zichtbaar is voor mezelf maar dat als ik bijvoorbeeld een koe neem alleen maar een koeien hoofd in mijn beeld zie
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Disguises in factions vind ik persoonlijk alleen maar vervelend, ook is t redelijk sterk want je kan niet zien wie het is waardoor je je er niet op voor kan bereiden.
Stel het is een enemy en deze heeft al zn pots al op, dit weet jij niet omdat hij in zn disguise zit, hierdoor heb jij waarschijnlijk je pots niet gedronken en ga je zeer waarschijnlijk dood, door iets waar je zo goed als niks tegen kan doen.
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Disguises in factions vind ik persoonlijk alleen maar vervelend, ook is t redelijk sterk want je kan niet zien wie het is waardoor je je er niet op voor kan bereiden.
Stel het is een enemy en deze heeft al zn pots al op, dit weet jij niet omdat hij in zn disguise zit, hierdoor heb jij waarschijnlijk je pots niet gedronken en ga je zeer waarschijnlijk dood, door iets waar je zo goed als niks tegen kan doen.
Tjah, dat is juist zo cool aan veranderen in een mob
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Dat is het doel van disguise helemaal niet.
Aan jouw posts hierboven zie je ook dat je disguises alleen gebruikt om er voordeel uit te halen in pvp.
Dat is de bedoeling van disguise toch helemaal niet?
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik vind het gwn handig voor onopvallend in de rug aan te vallen.
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Dat is het doel van disguise helemaal niet.
Aan jouw posts hierboven zie je ook dat je disguises alleen gebruikt om er voordeel uit te halen in pvp.
Dat is de bedoeling van disguise toch helemaal niet?
Je kan het gebruiken in de pvp voor sneak attacks en je kan het gebruik om lol te maken met mensen/vrienden/jezelf :p

-Master
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Vroeger meer dan een half jaar geleden kwam ik op factions, maakte een huisje met m'n neef maar we wisten niet dat je een faction kon maken. Een god zag ons, veranderde in een sheep, dode 1 van onze schapen in de kooi en ging in de kooi staan. Dan werden we de hele tijd gekild. Hij was echt goed vermond tussen onze schapen
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Disguisen is wel grappig allen als je het uit zet in de warzone kunnen er ook niet echt sneak attacks komen veder ben ik op factions vaak gekillt door een creeper of kip die dan een veel te OP diamond gast is is diguise. Niet leuker voor in survival ofzo want het is soms echt weer zon mega voordeel voordonaters
 
Status
Niet open voor verdere reacties.