Geen Bug Diamond,iron,gold,half kasteel weg door survival2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wyzz

Niet Verified
28 aug 2015
35
10
124
31
Hengelo (Overijssel)
ik was eergisteren gaan minen toen vond ik 7 Stack iron 3 Stack gold 1 Stack diamond en 3 spawners ik had geen genoeg opslag dus toen ging ik een kasteel bouwen toen ging ik de volgende dag weer minecraft spelen en toen was alles weg kan iemand vertellen hoe dit is gebeurd en wat er is gebeurd? En mag ik mischien die spullen terug?
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Door een gigantische fout(crash) is zaterdag eind middag/avond surv 2 down gegaan, in de nacht van zaterdag/zondag is het heuvel verholpen.
Het serveronderdeel surv 2, is een tijd terug gezet in de tijd, het kon gewoon niet anders, er zijn heel veel spelers die delen van een gebouw, of stuf kwijt zijn, ook wij de mods hebben dat onder vonden.
Het rest ons daarom niet anders om de spullen en gebouwen, weer zelf te zoeken en op te bouwen.
Wat betreft je spullen en dat is blijkbaar heel wat voor een zaterdagje 7x64 iron ,3x64 gold, 1x64 diamond en 3 spawners, kunnen we niet terug geven , ik zou zeggen volg de zelfde route weer met blijkbaar X-ray of hacks om je spullen weer bij elkaar te vinden
Tevens tag ik jou naar andere mods, en admin want ik heb zo mijn bedenkingen hier over.
@Branolia . @Nookie_S5 , @Mara , @Bagera84 , @serieus en @Kogetsoo
mvg whitch
 
S

serieus

Guest
@whitch

Deze aantallen zijn makkelijk te minen In een uurtje of 2. Ikzelf minede vaak het drie dubbele van dit in een paar uur tijd. Als hij X-Ray zou gebruiken kwamen de aantallen vele malen hoger uit.

@Wyzz

Los daarvan, iedereen op Survival 2 is zijn of haar spullen van enkele uren kwijt. Daarom is er geen noodzaak deze spullen terug te geven aangezien iedereen van alles kwijt is, er is dus ook geen voordeel voor anderen.

- serieus
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Het behalen van die aantallen is inderdaad mogelijk @whitch . Het is heel jammer maar een server crash die een algehele rollback nodig heeft om het weer te doen waardoor iedereen spullen kwijt raakt is op dat moment gewoon nodig. Aangezien het iedereen betreft geven we geen spullen. Ook ik ben spullen en stukken gebouw verloren. Het is vervelend maar liever dat dan niet meer op de server kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.