De server is nu te joinen vanaf 1.9!

  • Topicstarter Datdus
  • Startdatum
  • Topic Volgers 12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties,
Vanacht zijn alle Haunted servers geupdate waardoor ze nu ook joinbaar zijn met 1.9 clients.

Nee, dit betekent nog niet dat onze server nu de functionaliteiten heeft van 1.9. Gewoon een slimme aanpassing waardoor je kan joinen vanaf de nieuwste versie. :)

Ook 1.8 is op dit moment nog volledig ondersteunt. Je kunt zelf bepalen welke versie je het fijnste vindt spelen.

Have fun!
 
Last edited by a moderator:

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
wel de nieuwe. die kijkt dan dus de heele tijd naar de tegenstander en mept wanneer het laad dingetje vol is iederekeer
ohw hacks moeten echt niet meer te downloaden zijn. is echt irritand
 

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
ohw hacks moeten echt niet meer te downloaden zijn. is echt irritand
dat niet meer te downloaden gaat niet meer lukken maar je kan ze nu heel makkelijk installeren op je minecraft dat is jammer maar het is ook makkelijker als je bijvoorbeeld een mod of een map wil installeren op je minecraft.
 

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
dat niet meer te downloaden gaat niet meer lukken maar je kan ze nu heel makkelijk installeren op je minecraft dat is jammer maar het is ook makkelijker als je bijvoorbeeld een mod of een map wil installeren op je minecraft.
ja dat wel. hackers zijn gwn irritant
 

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
ja dat wel. hackers zijn gwn irritant
ik vind het vooral irritant omdat ze ten 1ste: ze hebben de client niet zelf gemaakt ze cheaten dus gewoon met iets pittig moeilijks om te maken van iemand anders die dat op internet heeft gezet. ten 2de verpesten ze het voor andere spelers en DAT vind ik vooral vervelend.
 

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
ik vind het vooral irritant omdat ze ten 1ste: ze hebben de client niet zelf gemaakt ze cheaten dus gewoon met iets pittig moeilijks om te maken van iemand anders die dat op internet heeft gezet. ten 2de verpesten ze het voor andere spelers en DAT vind ik vooral vervelend.
helemaal mee eens
 

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
hopelijk blijft het ook 1.8 voor nog een heeeeele lange tijd, 1.9 lagged zwaar op mijn laptop
moet je overbodige bestanden deleten ;)
 

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
helemaal mee eens
weetje als ze nou de hack client helemaal zelf hadden gemaakt (dus niet met een andere 'hack maak client' maar met code)
dan zou ik het veel minder erg vinden en zelfs accepteren en gewoon reporten.
 

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
weetje als ze nou de hack client helemaal zelf hadden gemaakt (dus niet met een andere 'hack maak client' maar met code)
dan zou ik het veel minder erg vinden en zelfs accepteren en gewoon reporten.
ja is wel waar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.