De ryan comeback !

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ja je leest 't goed.
Onder jullie zijn er waarschijnlijk nog oude spelers van 'n jaar of 2-3 geleden die mij nog kennen onder ; iRG16 iRGamer , RyanTheSeducer, en LookBehindYah ( Op dit moment RyanGo )
Ik had een redelijke reputatie voor 't meest gestrafste persoon op Haunted ( ben er niet echt zo trots op nu ik eraan denk :p )
Maar goed, ik ben dus terug, na 1 jaar nietmeer online te zijn op Haunted, ben ik terug. Ik wacht met ongeduld op de resets van de maps en de updates van sommige gamemodes. Ik hoop dat ik wat meer mensen kan leren kennen ;)
Ik stel me even kort voor ; Ik ben Ryan. Ik ben 19 jaar oud en ik PvP graag, bouw graag, en survival/skyblock graag. Je zal me vooral zien in kitpvp,survival,skyblock.

( Ik ben niet 100% NL, dus gelieve m'n zinnen niet te corrigerne, dankje ^^ )
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
DimiPower3 , jezus, dat is een nick die ik nog ken ! ;p
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ja hoor maak je daar geen zorgen om. Heb 'n beetje m'n verstand gevonden laten we zeggen. ( En ik ben natuurlijk gegroeit ). Ik kijk er naar uit om je in-game te zien !
 
  • Like
Reactions: EndieDragon

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Mag je op rekenen, zijn ook vooral m'n 2 gamemodes :)
 

ItsMaxxooo

Niet Verified
27 jun 2017
1
1
32
23
Ja je leest 't goed.
Onder jullie zijn er waarschijnlijk nog oude spelers van 'n jaar of 2-3 geleden die mij nog kennen onder ; iRG16 iRGamer , RyanTheSeducer, en LookBehindYah ( Op dit moment RyanGo )
Ik had een redelijke reputatie voor 't meest gestrafste persoon op Haunted ( ben er niet echt zo trots op nu ik eraan denk :p )
Maar goed, ik ben dus terug, na 1 jaar nietmeer online te zijn op Haunted, ben ik terug. Ik wacht met ongeduld op de resets van de maps en de updates van sommige gamemodes. Ik hoop dat ik wat meer mensen kan leren kennen ;)
Ik stel me even kort voor ; Ik ben Ryan. Ik ben 19 jaar oud en ik PvP graag, bouw graag, en survival/skyblock graag. Je zal me vooral zien in kitpvp,survival,skyblock.

( Ik ben niet 100% NL, dus gelieve m'n zinnen niet te corrigerne, dankje ^^ )

Oi buddy
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Oi princesje