De nieuwe anticheat

Status
Niet open voor verdere reacties.

VortexCoreGaming

Niet Verified
30 dec 2015
7
1
67
( ͜。 ͡ʖ ͜。)
Ik was vanmiddag op kitpvp, en had een killstreak van 93, waarmee ik op de 5e plaats stond van de top 10 killstreaks. Ik werd midden in een gevecht gekickt voor "NoSwing is niet toegestaan" (ik wist niet eens wat dat was) door de nieuwe anticheat, en toen ik weer opnieuw inlogte, was ik dood en was ik mij killstreak kwijt. Ik word als ik op kitpvp ben dagelijks minstens twee keer gekickt voor killaura of iets anders. Ik hack niet, en denk dat ik gekickt werd omdat de server laggde en dus al mijn hits in een lag spike registreerde op één moment. Als er hackers zijn op haunted, worden ze niet gekickt/geband omdat ze de anticheat (kennelijk) makkelijk kunnen omzeilen. Valt er iets aan de accuraatheid van de anticheat te doen?

Mvg, VortexCoreGaming
 

MiningBerkay

Niet Verified
23 dec 2015
96
71
199
Noord Brabant , Oss
Ik was vanmiddag op kitpvp, en had een killstreak van 93, waarmee ik op de 5e plaats stond van de top 10 killstreaks. Ik werd midden in een gevecht gekickt voor "NoSwing is niet toegestaan" (ik wist niet eens wat dat was) door de nieuwe anticheat, en toen ik weer opnieuw inlogte, was ik dood en was ik mij killstreak kwijt. Ik word als ik op kitpvp ben dagelijks minstens twee keer gekickt voor killaura of iets anders. Ik hack niet, en denk dat ik gekickt werd omdat de server laggde en dus al mijn hits in een lag spike registreerde op één moment. Als er hackers zijn op haunted, worden ze niet gekickt/geband omdat ze de anticheat (kennelijk) makkelijk kunnen omzeilen. Valt er iets aan de accuraatheid van de anticheat te doen?

Mvg, VortexCoreGaming
Hai, vortex.

Mee eens, ik zelf wordt ook te vaak gekickt in één dag.. heb het zelfde meegemaakt als jou had een killstreak van 102 en werd teruggezet (was aan het rennen ivm 1 hartje) en toen killde iemand mij die me achterna zat.. heel jammer.
Maar ik weet zeker dat Remy etc.
Het intussen ook wel door hebben dat de anticheat niet 'goed' werkt ;).
 

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
21
DonutCity
Ik had er totaal geen last van op kitpvp xD
 

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Ik was vanmiddag op kitpvp, en had een killstreak van 93, waarmee ik op de 5e plaats stond van de top 10 killstreaks. Ik werd midden in een gevecht gekickt voor "NoSwing is niet toegestaan" (ik wist niet eens wat dat was) door de nieuwe anticheat, en toen ik weer opnieuw inlogte, was ik dood en was ik mij killstreak kwijt. Ik word als ik op kitpvp ben dagelijks minstens twee keer gekickt voor killaura of iets anders. Ik hack niet, en denk dat ik gekickt werd omdat de server laggde en dus al mijn hits in een lag spike registreerde op één moment. Als er hackers zijn op haunted, worden ze niet gekickt/geband omdat ze de anticheat (kennelijk) makkelijk kunnen omzeilen. Valt er iets aan de accuraatheid van de anticheat te doen?

Mvg, VortexCoreGaming
Hmm...

Zelf heb ik hier ook wel last van. Soms word ik zelf gekickt wanneer ik stil sta te refillen... #FixHaunted
 

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Ik werd gekickt voor 'verdacht van kill aura' toen ik zat te typen in de chat :P
 

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
Nog nooit last van gehad, k ben ook nie zo goed in pvp :P

Maar ik kan het wel begrijpen dat dit zeer *** is
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
ik heb hier nooit last van, waarschijnlijk omdat ik geen pro ben :P

Mvg
Dion
 
Status
Niet open voor verdere reacties.