De haunted burgerwacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arag

Niet Verified
27 mei 2014
19
4
92
Hallo aragner hier ik kwam op het idee om een soort van politie te hebben op de server
Mensen die wrijwillig en zonder tegenprestatie van tokens of ranks de server kunnen veilig houden van al die hackers griefers schelders dieven en meer van die irritante mensen. Door gebruik te kunnen maken van mutes en bans dit vraagt een grote verantwoordelijkheid ( hiermee bedoel ik niet dat staff het slecht doet maar soms zijn er van die momenten dat er bijna niemand is en dat is nogal irritant als je opgescheept zit met van die hackers)
Dit is enkel een voorstel dit idee is er enkel om de haunted server nog leuker te maken voor iedereen. :)
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Arag zei:
Hallo aragner hier ik kwam op het idee om een soort van politie te hebben op de server
Mensen die wrijwillig en zonder tegenprestatie van tokens of ranks de server kunnen veilig houden van al die hackers griefers schelders dieven en meer van die irritante mensen. Door gebruik te kunnen maken van mutes en bans dit vraagt een grote verantwoordelijkheid ( hiermee bedoel ik niet dat staff het slecht doet maar soms zijn er van die momenten dat er bijna niemand is en dat is nogal irritant als je opgescheept zit met van die hackers)
Dit is enkel een voorstel dit idee is er enkel om de haunted server nog leuker te maken voor iedereen. :)
op dit moment is de helft van de staff opreis en sowieso gaan sommige mensen wel andere aangeven dus ik vind het niet erg nodig
 

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Arag zei:
Hallo aragner hier ik kwam op het idee om een soort van politie te hebben op de server
Mensen die wrijwillig en zonder tegenprestatie van tokens of ranks de server kunnen veilig houden van al die hackers griefers schelders dieven en meer van die irritante mensen. Door gebruik te kunnen maken van mutes en bans dit vraagt een grote verantwoordelijkheid ( hiermee bedoel ik niet dat staff het slecht doet maar soms zijn er van die momenten dat er bijna niemand is en dat is nogal irritant als je opgescheept zit met van die hackers)
Dit is enkel een voorstel dit idee is er enkel om de haunted server nog leuker te maken voor iedereen. :)
Dus elke speler die zich opgeeft, beschikt over mute, kick, en ban command. Kan iedereen het lekker misbruiken, perfect plan!
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
PhO8qal.png
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
prison time
 
X

xEvilCraftx

Guest
Ehm de staff (ik dus en de rest) zijn vrijwilligers. ..
 

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
je kan ook gewoon direct alle hackers op de server acces tot het console geven geen burgerwacht voor nodig! maar nu even serieus denk niet dt het werkt wat je beter had kunnen vragen was of er meer helpers kunnen worden aangesteld
-flecx
 
X

xEvilCraftx

Guest
Mhm één staffmanager die zich bezighoudt met het kiezen van Helper en kijkt hoe de andere het doen :I.
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
de staff is eigenlijk de Server police,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.