De faction k1ll3rzzzzzz rekruteert (let niet op de naam)

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
Dus jij denkt dat je mans genoeg bent om te kunnen joinen bij de faction 'k1ll3rzzzzzz'. Beheerd door meml0rd360. Bewijs het maar, Beantwoord alle vragen die hieronder staan, en misschien word jij wel aangenomen bij k1llrzzzzzz (Ik ben niet trots op de naam)

Er zijn 3 ranks die je kan krijgen in de faction (Die totaal niet zijn gestolen van RyanGo, <3)

Officer: Niet mogelijk

Member: Moet helpen met de basis, moet een beetje kunnen pvpen.

Recruit: Je hoeft niet actief te zijn op factions voor deze rank, je moet wel 1x per week even 30-60min online zijn. Deze rank is er om power te farmen voor de faction

1. Wat is je MC-Naam?

2. Hoe oud ben je?

3. Heb je veel Factions ervaring?

4. Hoelang speel je ongeveer al factions?

5. Wat is je favoriete kleur van het alfabet?

6. Wat zou je willen doen in de Faction? (Spullen verzamelen, base bouwen, pvpen, power farmen, crops farmen, etc.)

7. Kunnen we je bereiken op TeamSpeak of Discord?

8. Kan je iets vertellen over jezelf?

9. Welke server-rank heb je?

10. Welke rank zou je willen in de faction?
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: EndieDragon

EndieDragon

Niet Verified
NieuwDus jij denkt dat je mans genoeg bent om te kunnen joinen bij de faction 'k1ll3rzzzzzz'. Beheerd door meml0rd360. Bewijs het maar, Beantwoord alle vragen die hieronder staan, en misschien word jij wel aangenomen bij k1llrzzzzzz (Ik ben niet trots op de naam)

Er zijn 3 ranks die je kan krijgen in de faction (Die totaal niet zijn gestolen van RyanGo, <3)

Officer: Niet mogelijk

Member: Moet helpen met de basis, moet een beetje kunnen pvpen.

Recruit: Je hoeft niet actief te zijn op factions voor deze rank, je moet wel 1x per week even 30-60min online zijn. Deze rank is er om power te farmen voor de faction

1. Wat is je MC-Naam? EndieDragon

2. Hoe oud ben je? 15 Wooooohooo

3. Heb je veel Factions ervaring? Nee, ha 't wel uitproberen XD

4. Hoelang speel je ongeveer al factions? 0 keer in totaal (veel he)

5. Wat is je favoriete kleur van het alfabet? Watte?

6. Wat zou je willen doen in de Faction? (Spullen verzamelen, base bouwen, pvpen, power farmen, crops farmen, etc.) crops farmen I think

7. Kunnen we je bereiken op TeamSpeak of Discord? Nee

8. Kan je iets vertellen over jezelf? Ik Ben een beginnende faction krijger en hou van hamburgers <3

9. Welke server-rank heb je? God

10. Welke rank zou je willen in de faction? Een lage rank a.u.b XD gezien ik t nog nooit gespeeld heb...

Likes zijn Welkom voor deze grappige vragenlijst XD
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
NieuwDus jij denkt dat je mans genoeg bent om te kunnen joinen bij de faction 'k1ll3rzzzzzz'. Beheerd door meml0rd360. Bewijs het maar, Beantwoord alle vragen die hieronder staan, en misschien word jij wel aangenomen bij k1llrzzzzzz (Ik ben niet trots op de naam)

Er zijn 3 ranks die je kan krijgen in de faction (Die totaal niet zijn gestolen van RyanGo, <3)

Officer: Niet mogelijk

Member: Moet helpen met de basis, moet een beetje kunnen pvpen.

Recruit: Je hoeft niet actief te zijn op factions voor deze rank, je moet wel 1x per week even 30-60min online zijn. Deze rank is er om power te farmen voor de faction

1. Wat is je MC-Naam? EndieDragon

2. Hoe oud ben je? 15 Wooooohooo

3. Heb je veel Factions ervaring? Nee, ha 't wel uitproberen XD

4. Hoelang speel je ongeveer al factions? 0 keer in totaal (veel he)

5. Wat is je favoriete kleur van het alfabet? Watte?

6. Wat zou je willen doen in de Faction? (Spullen verzamelen, base bouwen, pvpen, power farmen, crops farmen, etc.) crops farmen I think

7. Kunnen we je bereiken op TeamSpeak of Discord? Nee

8. Kan je iets vertellen over jezelf? Ik Ben een beginnende faction krijger en hou van hamburgers <3

9. Welke server-rank heb je? God

10. Welke rank zou je willen in de faction? Een lage rank a.u.b XD gezien ik t nog nooit gespeeld heb...

Likes zijn Welkom voor deze grappige vragenlijst XD
Wie vragen worden neergeslagen ;)
 
Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.